0-1 år: Molo flyverdragt i blå str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.117 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2012

2721

Meget velholdt blå Molo flyverdragt i str 80 med matchende blå Molo futter og Regnbue farvet Molo vanter.
800kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

2721

2. maj 2012

2721

10. maj 2012

2721

10. maj 2012

Nea85

Puslingen skriver:

Meget velholdt blå Molo flyverdragt i str 80 med matchende blå Molo futter og Regnbue farvet Molo vanter.
800kr

Det er godtnok en flot farve! Nu har jeg selv en pige, så jeg er desværre ikke interesseret, men jeg tillader mig lige at stille et spørgsmål

Hvordan er den i størrelsen? Altså, er modellen lang i kroppen, eller hvordan?

Anmeld

10. maj 2012

2721

Nea85 skriver:

Det er godtnok en flot farve! Nu har jeg selv en pige, så jeg er desværre ikke interesseret, men jeg tillader mig lige at stille et spørgsmål

Hvordan er den i størrelsen? Altså, er modellen lang i kroppen, eller hvordan?

Altså min søn er 22 mdr og har brugt den hele vinteren.
Synes den var lidt kort i ærmerne, de sidste par uger, men alt i alt, er den ret stor i størrelsen

Anmeld

10. maj 2012

Nea85

Puslingen skriver:

Altså min søn er 22 mdr og har brugt den hele vinteren.
Synes den var lidt kort i ærmerne, de sidste par uger, men alt i alt, er den ret stor i størrelsen

Tak for dit svar
Det er jo en jungle uden lige med alt det babyudstyr!
Jeg havde købt en brugt mikk-line til min datter sidste vinter i str. 74, og den var ALT for kort i kroppen, på trods af at hun brugte 68 i tøj. Så lånte jeg en str. 80 af en veninde (også mikk-line) og den var kun 3 cm. længere i kroppen, så det hjalp jo ikke så meget.. Jeg har kun hørt godt om molo, så sådan en tror jeg det bliver til næste vinter - men det er nok bedst først at købe den til den tid

Anmeld

10. maj 2012

2721

Nea85 skriver:

Tak for dit svar
Det er jo en jungle uden lige med alt det babyudstyr!
Jeg havde købt en brugt mikk-line til min datter sidste vinter i str. 74, og den var ALT for kort i kroppen, på trods af at hun brugte 68 i tøj. Så lånte jeg en str. 80 af en veninde (også mikk-line) og den var kun 3 cm. længere i kroppen, så det hjalp jo ikke så meget.. Jeg har kun hørt godt om molo, så sådan en tror jeg det bliver til næste vinter - men det er nok bedst først at købe den til den tid

Der var stor forskel på 80 og 86 i MOLO, min søn svømmede i 86 og 80 havde en god plads men var samtidig ikke så stor at han ikke kunne bevæge sig
Jeg har været rigtig tilfreds og skal have en igen næste år

Anmeld

21. maj 2012

2721

31. maj 2012

2721

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.