Mælk til en baby i et flyv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Nolle

Nu mig og kæreten har snakket om at tag ned til min far i sydarika når lille bror er kommet til verden, kommer til september og snakker om at der ned i Januar. men det er en flyv tur på over 14 timer.
Og man må jo ikke have noget pulver med eller noget flyde som er over 100 ml?

Så mit spøgersmål - Hvad gør man lige med det ? .. Håber nogen kan hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

serinasmor

mener godt du må - når nu det er dokumenteret at det er til brug på flyveren

Anmeld

12. april 2012

Bb3031

Du må gerne have mælk med til baby ombord på flyveren. Jeg har rejst rigtig meget med min søn, da han var 0-1 år, og har aldrig oplevet problemer med det. 

Anmeld

12. april 2012

sarahb

Jo du må ha alt det væske med du vil så længe det er til baby!

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Nolle skriver:

Nu mig og kæreten har snakket om at tag ned til min far i sydarika når lille bror er kommet til verden, kommer til september og snakker om at der ned i Januar. men det er en flyv tur på over 14 timer.

Du må gerne have fx NAN mælkebrikker med. Vi var i USA med vores datter sidste efterår, og vi havde 8 NAN brikker med, hele vejen.

Vi måtte gerne tage dem med i security og fik dem også sagtens med videre i de forskellige lufthavne, da vi skiftede fly 2 gange undervejs. Vi var under vejs i næsten 24 timer.

Anmeld

12. april 2012

AndreasMor84

ellers kan du vel bede om kogt vand af personalet til dit pulver? de har jo te..

og du må gerne have pulver med til baby

Anmeld

12. april 2012

Team Putte

Nolle skriver:

Ved ik mht. mælk og sådan, men har i undersøgt om det er smart at tage sådan en lille en med til et eksotisk land som afrika?

Mindes jeg har hørt noget om parasitter, bakterier og sygdomme generelt som skulle være direkte farlige for en baby..

Kan godt være det er mig der er galt på den, men tænk over det 

Anmeld

12. april 2012

Nolle

Peiner skriver:

Du må gerne have mælk med til baby ombord på flyveren. Jeg har rejst rigtig meget med min søn, da han var 0-1 år, og har aldrig oplevet problemer med det. 

Det lyder godt.

Mange tak  

Anmeld

12. april 2012

Nolle

sarahb skriver:

Jo du må ha alt det væske med du vil så længe det er til baby!

Gør mig helt glad og høre man må det
Mange tak

Anmeld

12. april 2012

Nolle

Mette. skriver:

Du må gerne have fx NAN mælkebrikker med. Vi var i USA med vores datter sidste efterår, og vi havde 8 NAN brikker med, hele vejen.

Vi måtte gerne tage dem med i security og fik dem også sagtens med videre i de forskellige lufthavne, da vi skiftede fly 2 gange undervejs. Vi var under vejs i næsten 24 timer.

Skide godt - Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.