moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

skal man have et lavt tal til 12 ugers scanningen,

før man får tilbudt en moderkagebiopsi ? kan man ikke få en henvisning igennem sin læge?

min mor og 3 søstre, lider af   skizofreni og ADHD og min kusine har down syndrom . derimod har jeg svært ved at lærer tingene uden de skal gentages mange gange, og det ses på min datter..

kan man så ikke få en henvisning, da man har tildens i ens familile for sygdomme og lign

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

l.kjoeller

Kan man se den slags lidelser i en biopsi? Vil tro du kan få en henvisning

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Kan man se den slags lidelser i en biopsi? Vil tro du kan få en henvisning

tja jeg ved det egentlig ikke.. Men jeg tror da jeg vil snakke med lægen om det.

Anmeld

12. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

tja jeg ved det egentlig ikke.. Men jeg tror da jeg vil snakke med lægen om det.

det er jo en cromosom undersøgelse man foretager ved en biopsi. og mener ikke der er cromosom fejl. men ved at hvis man har andre arvelige sygdomme kan man vidst godt får en henvisning. man kan også betale sig fra det . pøj pøj med det

Anmeld

12. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

skal man have et lavt tal til 12 ugers scanningen,

før man får tilbudt en moderkagebiopsi ? kan man ikke få en henvisning igennem sin læge?

min mor og 3 søstre, lider af   skizofreni og ADHD og min kusine har down syndrom . derimod har jeg svært ved at lærer tingene uden de skal gentages mange gange, og det ses på min datter..

kan man så ikke få en henvisning, da man har tildens i ens familile for sygdomme og lign

psykiske lidelser kan man ikke opdage via en moderkagebiopsi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.