Sønderborg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Musen5

Hej,

Er der nogen fra Sønderbog ell omegn der ville være intteresserede i at mødes?

Jeg er tilflytter til byen så dagene kan godt nå at blive lidt lange når man ikk er typen der vader op og ned af Perlegade i 4 timer

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Musen5 skriver:

Hej,

Er der nogen fra Sønderbog ell omegn der ville være intteresserede i at mødes?

Jeg er tilflytter til byen så dagene kan godt nå at blive lidt lange når man ikk er typen der vader op og ned af Perlegade i 4 timer

/Mette

Skriv lidt mere om dig selv  Jeg bor 10 km fra Sønderborg !

//Mette

Anmeld

12. april 2012

Musen5

MKBP skriver:

Skriv lidt mere om dig selv  Jeg bor 10 km fra Sønderborg !

//Mette

Jeg er 34 år og har 4 skønne unger.

Ligger pt i kamp med de 3 ældstes far da han har fået bopælsretten til dem. Dette mener jeg er helt hen i hegnet så vi tager lige en runde i retten for at få dem herned igen.

Jeg har derudover Leah der er små 9 mdr.

Er uddannet sosu hjælper, men ved ikke om jeg skal tilbage til det efter min barsel, da jeg døjer med dårlig ryg og begyndende gigt i hænderne.

Kommer oprindelig fra nordsjælland. Vil du vide mere så spørg endelig :-)

/Mette

Anmeld

12. april 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Musen5 skriver:

Jeg er 34 år og har 4 skønne unger.

Ligger pt i kamp med de 3 ældstes far da han har fået bopælsretten til dem. Dette mener jeg er helt hen i hegnet så vi tager lige en runde i retten for at få dem herned igen.

Jeg har derudover Leah der er små 9 mdr.

Er uddannet sosu hjælper, men ved ikke om jeg skal tilbage til det efter min barsel, da jeg døjer med dårlig ryg og begyndende gigt i hænderne.

Kommer oprindelig fra nordsjælland. Vil du vide mere så spørg endelig :-)

/Mette

He he...-kom til at tænke på at jeg jo bare kunne ha' læse din profil tekst. Jamen velkommen til både siden her og til det sønderjyske  Pt. har jeg ikke tid til nye bekendtskaber IRL, men håber da bestemt at du og din familie falder til her og måske en tur op og ned af gågaden, alligevel, kan give dig nye bekendtskaber

//Mette

Anmeld

2. maj 2012

soejde84

Jeg bor i Sønderborg

Skriv endelig tilbage...

Anmeld

23. juli 2012

Bernhardt

Hej, jeg er fra det nystartede firma, SöBo.

Hos SöBo vil vi gerne laver produkter til børn, som er lavet af det rigtige materiale, med de rigtige metoder og generelt bare er gode for børnene.

Vi vil nu på lørdag d. 28-07-2012 afholde en brugerundersøgelse på Universitetet i sønderborg, Alsion 2. Her vil vi undersøge, hvad den optimale udformning af en rangle vil være, hvilke farve og så videre den skal have.

Vi afholder undersøgelsen  fra kl. 12:30 og ca 1-1½ timer frem. Undersøgelsen er tænkt til gravide eller nye forældre med børn 0-1½ års alderen.

Hvis der er nogle, som er villige til at hjælpe er i mere end velkomne og vi vil være glade for at se jer.

Grunden til at jeg skriver her, er da jeg også kan se muligheden for nye kontakter blandt de opmødte.

Jeg håber på at se så mange så muligt!

Med venlig hilsen

Alexander Bernhardt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.