Boikodo vs. Brio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2012

meem

Nogle der har/har haft sådan en ?

Jeg har lige vundet en boikodo  til min datter, synes den er super sød men også meget klodset ?...

Grunden til jeg spørg er fordi mine forældre havde tænkt sig at købe en brio gåvogn til hende nu her i weekenden.. Og nu kan jeg ikk helt finde ud af om jeg skal stoppe dem eller om Brio's er bedre

Sætter lige billeder ind af begge så i ved hvilke jeg snakker om

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

An&Jo

meem skriver:

Nogle der har/har haft sådan en ?

Jeg har lige vundet en boikodo  til min datter, synes den er super sød men også meget klodset ?...

Grunden til jeg spørg er fordi mine forældre havde tænkt sig at købe en brio gåvogn til hende nu her i weekenden.. Og nu kan jeg ikk helt finde ud af om jeg skal stoppe dem eller om Brio's er bedre

Sætter lige billeder ind af begge så i ved hvilke jeg snakker om

jeg ville ikke stoppe dem.. det kan da være meget fint med 2 vogne, og så kan hun selv bestemme hvilken hun vil gå med..

de kan også begge give meget leg når hun bliver større..

men hvis i ikke vil have to vogne, så skal du stoppe dine forældre for synes ikke den anden virker klodset

Anmeld

12. april 2012

meem

An&Jo skriver:

jeg ville ikke stoppe dem.. det kan da være meget fint med 2 vogne, og så kan hun selv bestemme hvilken hun vil gå med..

de kan også begge give meget leg når hun bliver større..

men hvis i ikke vil have to vogne, så skal du stoppe dine forældre for synes ikke den anden virker klodset

Altså vil lige sige at mine forældre normalt ikke "bare lige" køber noget til os.. Så hvis jeg gemmer den jeg har vundet kan jeg allerede nu fornemme røgen der står ud af ørene på dem.. derfor er det er nødt til at være enten eller

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

meem skriver:

Altså vil lige sige at mine forældre normalt ikke "bare lige" køber noget til os.. Så hvis jeg gemmer den jeg har vundet kan jeg allerede nu fornemme røgen der står ud af ørene på dem.. derfor er det er nødt til at være enten eller

så ville jeg bede dem stoppe købet og finde noget andet..

men forstår nu ikke hvorfor de skulle blive sure over at hun har to gåvogne??

Anmeld

12. april 2012

meem

An&Jo skriver:

så ville jeg bede dem stoppe købet og finde noget andet..

men forstår nu ikke hvorfor de skulle blive sure over at hun har to gåvogne??

Fordi storesøsteren også har en gåvogn, dukkevogn, og 3 "gåbiler".. så hun kan jo som sådan bare bruge hendes.. men har så fortalt mine forældre at jeg synes Freja skulle ha' sin helt egen.. og de har så utrolig nok valgt at ville give hende en.. 

Nu når jeg så har vundet en, er der jo ikke længere grund til de køber en til hende... Så ville bare finde ud af hvilken der er bedst.. 

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

meem skriver:

Fordi storesøsteren også har en gåvogn, dukkevogn, og 3 "gåbiler".. så hun kan jo som sådan bare bruge hendes.. men har så fortalt mine forældre at jeg synes Freja skulle ha' sin helt egen.. og de har så utrolig nok valgt at ville give hende en.. 

Nu når jeg så har vundet en, er der jo ikke længere grund til de køber en til hende... Så ville bare finde ud af hvilken der er bedst.. 

altså jeg ved bare at hvis det var mig så ville jeg beholde den der var vundet..

Jeg synes det er meget sødere og lettere at gøre tung med ting så den ikke bare løber afsted med hende..

Anmeld

12. april 2012

meem

An&Jo skriver:

altså jeg ved bare at hvis det var mig så ville jeg beholde den der var vundet..

Jeg synes det er meget sødere og lettere at gøre tung med ting så den ikke bare løber afsted med hende..

Det rigtig nok

Tror også lidt jeg vælger den.. der er også aktiviteter på siderne af den, der måske gør den lidt mere spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.