Wihu -det er jo lige om lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Monis

Hej Piger

Jeg er lige gået i uge 38 i dag, så er altså 37+0. Dvs jeg er indenfor termin. Det er jo for viiiiildt! Så nu har manden mobilen tæt på sig HELE tiden på arbejdet, for det kan jo ske, når som helst. Men mon ikke baby bliver i sin hule til uge 40/41- det tror jeg nu.  

Kan slet ikke forstå, at baby kommer ud til os liiiige om lidt! Gud hvor jeg glæder mig!

Nu kan det ikke vare længe inden de første fødselsberetninger / meldinger om babyer kommer herinde i maj gruppen. Hvem mon der bliver først?

Ville egentlig ikke noget med dette indlæg -bare lige dele min spændings og forventningsglæde med jer!

Hilsen Monica.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

baby84

Monis skriver:

Hej Piger

Jeg er lige gået i uge 38 i dag, så er altså 37+0. Dvs jeg er indenfor termin. Det er jo for viiiiildt! Så nu har manden mobilen tæt på sig HELE tiden på arbejdet, for det kan jo ske, når som helst. Men mon ikke baby bliver i sin hule til uge 40/41- det tror jeg nu.  

Kan slet ikke forstå, at baby kommer ud til os liiiige om lidt! Gud hvor jeg glæder mig!

Nu kan det ikke vare længe inden de første fødselsberetninger / meldinger om babyer kommer herinde i maj gruppen. Hvem mon der bliver først?

Ville egentlig ikke noget med dette indlæg -bare lige dele min spændings og forventningsglæde med jer!

Hilsen Monica.

uha det er vildt...nøj hvor bliver jeg spændt og lidt stresset over alt det vi mangler..måske man skulle gå i gang frem for at stene her

Anmeld

12. april 2012

Kruse90

baby84 skriver:

uha det er vildt...nøj hvor bliver jeg spændt og lidt stresset over alt det vi mangler..måske man skulle gå i gang frem for at stene her

Det er så vildt. Jeg glæder mig helt vildt

Vi er stort set klar til hendes ankomst Hvilket giver så meget ro i maven.
+ at vi igår fik afvide hos jordemoder fik svar på at hun ligger rigtigt nu, det er så dejligt.

Kram

Anmeld

12. april 2012

LR85

Hvor er det spændende. 

Det er dejligt a man er inde for den 'helt sikre periode' nu (der er lige lidt tid til med mig) 

Og ja, man aner jo ikke om det sker i morgen eller om 3 uger

Anmeld

12. april 2012

NNL

Ja det er sååå spændende, jeg kan simpelthen heller ikke forstå at vi er kommet så tæt på nu, er ved at sprænges af spænding og alligevel har jeg svært ved at tage mine egne tanker seriøst når jeg tænker på at det i princippet kan ske når som helst

Men ja, det bliver rigtig sjovt at se hvornår den første "popper" det kan nok ikke vare så længe... Men om en måned har en del af os vores guldklumper i armene (eller hængende i brysterne) VILD TANKE!! Men så skønt

Anmeld

12. april 2012

Guldimaven

VILDT at det altså snart er nu!!! 

Glæder mig til at hører om en masse fødsler, og se en masse lækre guldklumper!! Spændende hvem den første bliver!

Anmeld

12. april 2012

JH12

Det er så VILDT at tænke på, at nu er det lige om lidt .. Om en måned kan man have sin lille baby i armene.. Jeg glæder mig til at læse om jeres fødselsberetninger, og se hvornår de første babyer kommer til verden..

Mine svigerforældre siger også, "tænk, nu kan det faktisk ske hvornår det skulle være" .

Jeg er heldigvis ved at være klar til det skulle ske.. Mangler dog at pakke tasken til sygehuset endnu, men er lige gået på barsel, så det har jeg vidst masser af tid til nu..

Anmeld

12. april 2012

Monis

Ja det er næsten ikke til at fatte, at vi er så tætte på nu!!! Jeg kan overhovedet ikke forstå det!

Jeg glæder mig også vildt meget til at læse alle fødselsberetninger - det er bare det bedste -især når man selv skal opleve det liiiige om lidt!

Håber vi alle får nogle gode og ukomplicerede fødsler!

Anmeld

12. april 2012

JH12

Monis skriver:

Håber vi alle får nogle gode og ukomplicerede fødsler!

Jo mange tak, og i lige måde

Anmeld

12. april 2012

MariaJ

Jeg slutter mig lige til koret af alle, der synes at det er for VILDT at det er nu lige om lidt . Selvom jeg har et barn i forvejen og der er masser af liv i maven kan jeg alligevel ikke rigtig forstå, at der faktisk er en helt rigtig baby derinde, der snart kommer ud.

Vi er også ved at være klar, og jeg glæder mig jo til at baby kommer. Desværre gruer jeg mig også lidt for selve fødslen, så håber egentlig ikke at det skal være lige nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.