Hvilket overtøj ville du anbefale til en baby nu her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2012

KakaoDrik

Kom endelig med ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Mamalou

Hvor gammelt er dit barn?

Vh. Louise

Anmeld

11. april 2012

Glad Giraf

Min datter på 6mdr får en fleece dragt og hue på hvis vi skal f.eks id og køre bil... skal vi bare gå en tur ligger hun i sin voksi med alm tøj og hue

Anmeld

11. april 2012

Krussedulle

KakaoDrik skriver:

Kom endelig med ideer

Min baby er 5 uger, og har en fleecedragt på (når vi bruger liften) og en striktrøje, hue og vanter når vi bruger voksi

Anmeld

11. april 2012

raca

jeg har aldrig brugt flecce dragter til dem i den str.. syntes det er et klamt produkt at sove i.. dvs det kan virkelig ikke være rart at sove i 100% kunststof .

så mine har brugt uld... dvs enten tykke trøjer lidt tyndre trøjer eller uld hel dragter alt efter hvordan vejret var....

Anmeld

13. april 2012

KakaoDrik

Baby er knap  uger 

Har den her på billedet som er rigtig god nu her Men han er er næsten vokset ud af den nu og jeg tror at en flyverdragt som den bliver for varm i maj/juni..Eller hvad syntes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

Fenja09

Min datter har enten sin fleecedragt, fleecejakke eller en tyk bomuldsjakke på når vi skal noget. Hun sover indendøre, så der har hun bare sit alm. tøj på. Jeg ville ikke investere i en flyverdragt på denne tid af året, det vare forhåbentlig ikke længe før vi får nogle varmere dage.

/Fenja

Anmeld

13. april 2012

eliasogmor

KakaoDrik skriver:

Kom endelig med ideer

en fleece jakke og en dyne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.