Meget ondt i maven ved ægløsning efter p-pillestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.451 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. april 2009

Anonym trådstarter

Ja, overskriften siger jo det meste...

Jeg har taget den sidste omgang p-piller for denne omgang, og fik min mens for 14 dage siden ca. Havde regnet mig frem til at skulle have ægløsning ca nu, og idag har jeg monster ondt maven dernede...sådan menstruattionsagtigt.. Er det normalt at ægløsninger sådan kan mærkes på den måde? Har intet mærket når jeg har taget p-pillerne..

Hilsen én der gerne snart vil være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

linemus

Jeg har 1-2 dage i midten af min cyklus (= ægløsning), hvor jeg får rigtig ondt i maven, som ved mens. Nogen gange er det nærmest kun i den ene side. Sådan har jeg ikke altid haft det, så det skal da nok være fordi du har smidt p-pillerne.

Anmeld

10. april 2009

Tynen

linemus skriver:

Jeg har 1-2 dage i midten af min cyklus (= ægløsning), hvor jeg får rigtig ondt i maven, som ved mens. Nogen gange er det nærmest kun i den ene side. Sådan har jeg ikke altid haft det, så det skal da nok være fordi du har smidt p-pillerne.

Enig!

Havde ellers aldrig mærket noget til det da jeg tog p-piller.

Anmeld

10. april 2009

baby2010

Jeg havde det på præcis samme måde, da jeg stoppede med pillerne troede jeg, at jeg var blevet gravid, fordi min krop teede sig så meget! Ondt i maven, det strammede og var værre end mens. Ømme bryster, oppustet osv...
Såeh du er ikke den eneste!

Anmeld

10. april 2009

baby2010

Jeg havde det på præcis samme måde, da jeg stoppede med pillerne troede jeg, at jeg var blevet gravid, fordi min krop teede sig så meget! Ondt i maven, det strammede og var værre end mens. Ømme bryster, oppustet osv...

Anmeld

11. april 2009

Fiona78

Tynen skriver:

Enig!

Havde ellers aldrig mærket noget til det da jeg tog p-piller.

Er det ikke også sådan at p piller gør at man ikke får ægløsning?
Kommer da lidt i tvivl nu

Anmeld

11. april 2009

Kvindemin

Anonym skriver:

Ja, overskriften siger jo det meste...

Jeg har taget den sidste omgang p-piller for denne omgang, og fik min mens for 14 dage siden ca. Havde regnet mig frem til at skulle have ægløsning ca nu, og idag har jeg monster ondt maven dernede...sådan menstruattionsagtigt.. Er det normalt at ægløsninger sådan kan mærkes på den måde? Har intet mærket når jeg har taget p-pillerne..

Hilsen én der gerne snart vil være gravid

Ja , for pokker. Det gør hammer nas at have ægl. når man ikk er på p-piller

Anmeld

21. april 2009

Juliesmor

baby2010 skriver:

Er interesseret i at høre, om du så blev gravid eller om det "blot" var en del af det at stoppe med p-pillerne.

Anmeld

22. april 2009

baby2010

Juliesmor skriver:

Er interesseret i at høre, om du så blev gravid eller om det "blot" var en del af det at stoppe med p-pillerne.

Jeg var ikke gravid, men gik 14 dage "over tid" i forhold til en 28-dages cyklus. Jeg havde følgende gener: oppustethed, lidt kvalme, forstoppelse, mega ømme brystvorter og lidt spændte bryster. Kender flere som har haft en meget hård start, efter de er stoppet med pillerne - liiidt træls, at det føles som en graviditet, for man bliver jo snydt!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.