emmaljunga edge duo kombi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Moldemine

Hej derude
Jeg har købt mig en edge duo komvbivogn og vil lige hører hvor længe jeres babyer lå i barnevognskassen som er med??
fortsat god onsdag til jer ALLE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Ka+Ma=Be

Hej derude
Jeg har købt mig en edge duo komvbivogn og vil lige hører hvor længe jeres babyer lå i barnevognskassen som er med??

Jeg har selv samme vogn! Min søn er 7 måneder og burde ikke ligge i den mere! Han når fra hovedende til fodende og har gjort det i over en måned!

Så det varer ikke længe før vi skifter til klapvognsdelen. 

Anmeld

11. april 2012

SukkerDronning

Jeg havde mondial og de er vist lige lange, der lå min datter til hun var et år.

Men det kommer an på om du får et stort eller lille barn.

Anmeld

11. april 2012

Ka+Ma=Be

Sirup skriver:

Jeg havde mondial og de er vist lige lange, der lå min datter til hun var et år.

Men det kommer an på om du får et stort eller lille barn.

Præcis! I babysam sagde de, at han ville kunne ligge i den, til han var 10-12 måneder ca.

Men allerede da han var 5½ måned var han 71 cm lang! Så er det sq lidt svært hehe

Anmeld

11. april 2012

Moldemine

Okai mange tak for jeres hurtige svar, det er ret individuelt så kan jeg regne ud... Hmm.

Anmeld

12. april 2012

Pigent

Moldemine skriver:

Hej derude

Jeg kender nogen der har en Emmaljunga edge duo combi og mener deres barn lå i den det første år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.