en tur på fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2012

sofiell89

Jeg måtte idag en tur på hospitalet til tjek, da jeg begyndte at have kraftige og regelmæssige plukkeveer, med dertil hørende bidende smerte Imens jeg lå og fik kørt strimmel begyndte de at komme hvert 2-3min.. Puha sikke mange tanker vi begge vidst lige fik kørt, Carsten var overbevist om at jeg var begyndt at gå i fødsel... 7-9-13 fandt de ud af at jeg (muligvis) har blærebetændelse, og den har simpelthen sat gang i plukkeveerne Vi håber at pencillinen virker og plukkeveerne stopper, ellers skal jeg ind igen. Hun har massere af vand, og min livmoderhals er på 3,7 cm men begyndt at modne, så det er meget fint. Og vores basse blev skønnet til 2600g (jeg er 33+5 - hvad blev i skønnet til omkring der??)

Men vi fandt ud af at moderkagen ligger som den skal - så det bliver normal fødsel til (forhåbentlig) den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

JH12

Sikke en oplevelse..  Men dejligt der blev taget godt hånd om jer, og at alt ihvertfald er som alt skal være inde hos den lille..

Lad os håbe hun vil blive derinde lidt længere endnu..
Håber pencillinen virker..

Jeg var til lægen i uge 32, hvor min pige blev skønnet til 2200 g. og i uge 35 blev hun skønnet til 2500 g. hos jordemoren  Så de er ikke helt enige.. (tror dog også jordemoren tager fejl.)

Anmeld

11. april 2012

Kruse90

sofiell89 skriver:

Jeg måtte idag en tur på hospitalet til tjek, da jeg begyndte at have kraftige og regelmæssige plukkeveer, med dertil hørende bidende smerte Imens jeg lå og fik kørt strimmel begyndte de at komme hvert 2-3min.. Puha sikke mange tanker vi begge vidst lige fik kørt, Carsten var overbevist om at jeg var begyndt at gå i fødsel... 7-9-13 fandt de ud af at jeg (muligvis) har blærebetændelse, og den har simpelthen sat gang i plukkeveerne Vi håber at pencillinen virker og plukkeveerne stopper, ellers skal jeg ind igen. Hun har massere af vand, og min livmoderhals er på 3,7 cm men begyndt at modne, så det er meget fint. Og vores basse blev skønnet til 2600g (jeg er 33+5 - hvad blev i skønnet til omkring der??)

Men vi fandt ud af at moderkagen ligger som den skal - så det bliver normal fødsel til (forhåbentlig) den tid

huha da:/

Håber det hjælper på det hele med noget pencillin

Anmeld

11. april 2012

Camillee

Puha, er du okay?? .. håber at det bare en en blærebetændelse

Har ikke noget skøn fra uge 33+ meeen
da Elias blev født i uge 34+5 og vejede han 2750 gram
og Mynthe blev til en kontrol scanning i uge 34+5 målt til 2410 gram.

Anmeld

11. april 2012

Maria Sun

Jeg har ikke fået skønnet lilebror deromkring.

Men han blev skønnet til ca. en 26++ gram, da jeg var til jordemoder sidst. 35+2..

for Jer...

Anmeld

11. april 2012

Maria Sun

Hov 2600 gram

Anmeld

12. april 2012

NNL

Sikke da en omgang og noget af en forskrækkelse, kunne jeg forestille mig... Håber det går bedre nu??

Jeg har lige været ved jordemor nu og fået skønnet min lille dreng til 2800 gram (er 36+2). Ved en scanning i uge 32+2 vurderede de ham til 2000-2100 gram Så det må være en dejlig lille basse du har derinde

Og forresten, dejligt med moderkagen

Anmeld

12. april 2012

sofiell89

Hej Igen Jeg har det okay, men synes stadig at det var noget at et chok.. Pludselig opdager man, hvor meget man egentlig mangler at lave klar til babys ankomst. I weekenden pakker jeg en taske til fødslen, så den er klar, for sådan som jeg har det nu, tror jeg ikke at jeg går terminen ud Jeg ringede ind imorges og fik en sur krage i telefonen, som fortalte mig, at jeg kun skulle hente mine pencillinpiller på apoteket hvis de ringede og sagde mine prøver var positive for blærebetændelse, og så lagde hun på.. Så nu står jeg og ved ikke om jeg har blærebetændelse, for de har ikke ringet til mig Mine plukkeveer kører uregelmæssigt, men synes stadig jeg har for mange, og smerterne kan efterhånden ikke holdes nede med panodiler og varmepude.. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for jeg kan ikke holde ud bare at ligge stille og intet lave, når jeg har så ondt at det mest behagelige er at gå rundt om mig selv

Anmeld

12. april 2012

JH12

Synes du skulle ringe der ind igen, så du kan få nogle svar på om du har blærerbetændelse, det ville da være rart for dig at få afklaret om det er blærerbetændelse der sætter gang i alle de plukveer..

Men det lyder som en god idé at at gjord klar til den lille, men pas på dig selv, og lyt til din krop, der skulle nødig ske noget med dig eller baby.. Det må jo bare tage den tid det tager..

og ellers håber jeg da hun vælger at blive der inde lidt tid endnu  Men nej det er nok ikke sikkert du går hele din graviditet ud, som du har det nu.. men jeg håber du får noget svar fra sygehuset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.