Når man køber en klapvogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Mamalou

Får man det så med med det samme, eller skal den bestilles hjem?

Skal nemlig vide om jeg kan tage cyklen til Babysam på lørdag, eller om der skal arrangeres kørsel

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

roenlund

Mamalou skriver:

Får man det så med med det samme, eller skal den bestilles hjem?

Skal nemlig vide om jeg kan tage cyklen til Babysam på lørdag, eller om der skal arrangeres kørsel

Vh. Louise

Det kommer and på hvilken vogn du køber, den jeg ville have havde de ik hjemme men så købte jeg den bare i en anden afdeling...

Anmeld

11. april 2012

Nolle

Vi kunne få vores med det samme - men vi valgt og vente lidt da der ikke var plads i bilen til at få dem med hjem.

Så hvis de har den hjemme kan du få den og hvis ikke skal de jo bestille den hjem

Anmeld

11. april 2012

SukkerDronning

Hvis du vil have, en af de farver de har på lager, kan du tage den med med det samme. De har ikke så mange valgmuligheder, mest sort og "kedelige" farver Ellers kan du bestille den hjem og så går der ca. 4 uger. Sådan var det i hvert fald da jeg købte en emmaljunga nitro city for to uger siden

Anmeld

11. april 2012

Mamalou

Tak for svar!

Jeg prøver at ringe i butikken, for jeg tænker det bliver knapt så praktisk at cykle de 12 km derud, for så at have klapvognen på slæb på vej hjem 

Det er en klapvogn i sort på bud, så chancen for at de har den i butikker, er vel ret stor... Det kunne også være dejligt at få den samme dag, men så foretrækker jeg at køre derud.

God aften til jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.