Jeg er lidt nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Kofoed.

Først puf. 19+0, der var de begge stadig i live og alt tyder på det var tvilling b der lossede, stort øjeblik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

MorDk

Begge gange meget tidligt nemlig 11+ 

Anmeld

12. april 2012

Muhmi

Jeg mærkede liv allerede da jeg var i uge 12+ noget

Mærkede kun et spark og mærkede så ikke rigtig noget indtil jeg var i uge 15+noget

Anmeld

12. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
21+ da jeg havde en foranliggende placenta

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

Camillos skriver:

hvornår mærkede i liv første gang?

jeg var omkring uge 23-24 før jeg mærkede bare lidt.. men jeg havde også en foranliggende moderkage, som tog imod alle spark, og derfor mærkede jeg ham først selv meget sent.. :/

Anmeld

12. april 2012

Fenja09

18+ mærkede jeg liv for første gang og i samme uge mærkede kæresten det

/Fenja

Anmeld

12. april 2012

B&J

19+ lige midt i en samtale med en sælger hihihihi totalt fedt jeg stod sådan og var lige ved at græde at lykke men tog mig lige sammen hihihi

Anmeld

12. april 2012

pemiro

Jeg har svaret 20+, fordi jeg mærkede bitte små bobler fra uge 15+ ca.. Men det rigtige første puf hvor man slet ikke kunne være i tvivl kom da jeg var lige præcis 20+0.

Skal lige siges at min moderkage ligger foran, så mærker man det først lidt senere sagde de kloge damer til md scanning

Anmeld

12. april 2012

Tona

Camillos skriver:

Jeg har stemt blankt, for jeg mærkede liv første gang i uge 16, hvor jeg var 100 % sikker på at det var det. Men inden da mærkede jeg en masse allerede fra omkring uge 12 som jeg bagefter godt kan se også var liv når jeg kunne sammenligne det med det jeg mærkede i uge 16

Anmeld

12. april 2012

Tona

pemiro skriver:

Jeg har svaret 20+, fordi jeg mærkede bitte små bobler fra uge 15+ ca.. Men det rigtige første puf hvor man slet ikke kunne være i tvivl kom da jeg var lige præcis 20+0.

Skal lige siges at min moderkage ligger foran, så mærker man det først lidt senere sagde de kloge damer til md scanning

Ja det fik jeg også at vide, for min moderkage lå også foran. Alligevel mærkede jeg liv ekstremt tideligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.