Uge 21+4 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Sikke en fin mave, jeg venter også bare på det bliver August

JA kom sommer, sol og august NUU!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Rosengreen

Baagøe skriver:

Fin stor mave

Mange tak 

Anmeld

12. april 2012

Rosengreen

Joyce1986 skriver:

Sikke en flot Babyhule

Takker 

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

Rosengreen skriver:

Mange tak 

Velbekomme

Anmeld

19. april 2012

crille

Rigtig fin mave.. 

Syntes mange siger til mig at jeg er da også stor(tror jeg er meget lig dig her), men kan da se at jeg er lige som jeg skal være,og er altså også glad for maven. Det er da stadig til at komme rundt og man kan rigtig mærke man er gravid  

Anmeld

19. april 2012

Mom2

Jeg har også fået at vide at jeg er meget stor og er 23 + 1, men kan se at jeg ikke er meget stor når din mave allerede er så stor og du er 2 uger efter mig..

Men ja jeg går også bare og sukker efter at det bliver August. Synes nu tiden går stærkt, kan slet ikke forstå at jeg har 2 måneder tilbage og så står den på barsel...

Anmeld

19. april 2012

Rosengreen

crille skriver:

Rigtig fin mave.. 

Syntes mange siger til mig at jeg er da også stor(tror jeg er meget lig dig her), men kan da se at jeg er lige som jeg skal være,og er altså også glad for maven. Det er da stadig til at komme rundt og man kan rigtig mærke man er gravid  

Ja, det er skønt lige nu!  Dejlig tid inden maven begynder at komme i vejen 

Anmeld

19. april 2012

Rosengreen

Christina9870 skriver:

Jeg har også fået at vide at jeg er meget stor og er 23 + 1, men kan se at jeg ikke er meget stor når din mave allerede er så stor og du er 2 uger efter mig..

Men ja jeg går også bare og sukker efter at det bliver August. Synes nu tiden går stærkt, kan slet ikke forstå at jeg har 2 måneder tilbage og så står den på barsel...

Jeg er også en del større her anden gang  

Ja, tiden går da bare virkelig hurtig! Det lyder dejligt med barsel om to måneder!  Jeg er studerende og i praktik, så kan først fra 1 måned før. Håber alt bliver ved med at gå godt, og uden store rygsmerter, så jeg kan holde til det tiden ud

Anmeld

19. april 2012

Mom2

Rosengreen skriver:

Jeg er også en del større her anden gang  

Ja, tiden går da bare virkelig hurtig! Det lyder dejligt med barsel om to måneder!  Jeg er studerende og i praktik, så kan først fra 1 måned før. Håber alt bliver ved med at gå godt, og uden store rygsmerter, så jeg kan holde til det tiden ud

Ja, er fordi jeg har optjent noget ferie jeg kan bruge ellers ville jeg først skulle på barsel 15 juli.

Anmeld

19. april 2012

Rosengreen

Christina9870 skriver:

Ja, er fordi jeg har optjent noget ferie jeg kan bruge ellers ville jeg først skulle på barsel 15 juli.

Dejligt  Kan se vi har termin tæt på hinanden så, jeg kan gå fra den 18. juli, med termin 18. august  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.