Hvordan laver man den billigste fest???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2009

Kloster

Vi er 2 par, som gerne vil holde en lille fest for ca 8-10 pers.
Det er bare festen og selskabet, der er betydeligt, men synes alligevel, at der skal mad på bordet...

Kom med jeres ideer......

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Kvindemin

Kloster skriver:

Det er bare festen og selskabet, der er betydeligt, men synes alligevel, at der skal mad på bordet...

Kloster

Jeg havde lavet en masse 'nips' ting, til en lille buffet. En god steg, noget godt blandet salat, bagekart. - er jo også altid lækkert

Noget vanilie is, med blandet frugt til dessert. Den er også nem, billig og altid lækker.

Anmeld

9. april 2009

Kvindemin

Kloster skriver:

Kloster

Og så selvf en kold bailey til

Anmeld

9. april 2009

Diana...

Chritinap skriver:

uhh vigtigt.

Anmeld

9. april 2009

malou

Diana... skriver:

uhh vigtigt.

uhmmmmm... irish coffee er heller ikke at kimse af!! mums...

Anmeld

9. april 2009

malou

Kloster skriver:

Kloster

Hvad med en skøn gryderet m/ ris??

det kan de fleste li

knus malou

Anmeld

9. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hmm... altså en lille fest til 8-10 personer, det kan jeg sku nærmest altid strikke sammen. Jeg har altid mad i huset, så jeg kan lave middag til 8-10 personer, men jeg bor også på landet og er foråds-menneske

MEN - Tilgengæld er jeg også vildt god til at lave billige fester... men det er til mange personer.

Vores bryllup fx.: Vi havde 90 gæster, til stor fest. Vi havde telt i haven, lejede borde+ stole+mobilwc'er. Havde lånt teltene... Købte tallerkner og det hele hos en kræmmer, da jeg NÆGTEDE at spise af pap og plastik. Havde kæmpe salatbuffet, en der stod og grillede lækkert kød og mange af vores gæster havde givet os en kage til dessert bordet
Hele vores kæmpe bryllupsfest løb på i 15000 kr... Hvilket man må sige, er ret billigt, for en bryllupsfest i den størrelse. Det var verdens bedste dag og hvis jeg skulle gøre det om idag, hvor vi rent faktisk har saltet til et æg, så ville jeg ikke gøre det anderledes Det var perfekt!!! - Selvom vi var fattige som små lus

Min 30 års fødselsdag (her i november) havde jeg 120 ca gæster i forsamlingshuset. Jeg havde købt drikkevarer og sørget for kaffe+kager. Gæsterne kom med en ret hver i sær. Det var en helt fantastisk dejlig fest og jeg brugte 10.000 kr, på det jeg stod for

Jeg tror på, at man skal skabe rammerne, så kommer festen af sig selv. Det behøver ikke at være med de høje krystal glas og 3 retter mad, før det bliver en skøn skøn fest

KRAM og god fornøjelse!

Anmeld

10. april 2009

Kvindemin

malou skriver:

uhmmmmm... irish coffee er heller ikke at kimse af!! mums...

Så vil jeg hellere have en bette sjat Galliano

Anmeld

10. april 2009

Kvindemin

Kloster skriver:

Kloster

Nå, men til sagen?
Har du fundet ud af noget Kloster?

Knus

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Chritinap skriver:

UUUHMMMM!!
DET kunne jeg dælme godt drikke.. Om 1½ års tid eller 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.