tobiassmor skriver:
Jeg fødte for 7 måneder siden, det skønnest i mit liv - nemlig min søn. Elsker at være mor, men samtidig glæder jeg mig til at få uddannelsen færdig, så jeg fortsat kan give min søn et godt og trygt liv.
Så her i dag, skulle min søn til lægen og havde tjekket ørene,
og så tænkte jeg ''tager lige en gravidtest hernede, når jeg alligevel nu er her.'' (er gået 9 dage over tid)
Så får jeg afvide at jeg skal ringe senere på dagen og få svar.
Så det gør jeg og testen er positiv..
Jeg får en klump i halsen og kilden i maven på samme tid ..
Men nu kører alle tankerne rundt i mit hovede ..
Jeg skal begynde uddannelse igen d. 6 august,
og glæder mig, for så kan det få en ende og jeg kan komme videre i min hverdag..
Men jeg vil heller ikke havde en abort,
for nu har jeg oplevet hvilken glæde det giver i ens liv,
og når jeg nu havde sat mig i hovedet at få to børn,
så kan jeg lige så godt få det ''overstået'' ..
Er der nogen der står/ har stået i samme situation?
Ved godt i ikke kan sige hvad jeg skal gøre og ikke gøre,
men lidt råd ville være en STOR hjælp for mig lige nu :/
Vil ikke gå videre uden at sende en
!
Det er da godt nok svært! Men når nu abort ikke er en mulighed, så er det jo egentlig enkelt: Du må til at se på, hvordan du skal indrette dig praktisk med tanke på studie/arbejde osv osv osv. Det er hårdt med to tætte, men der er meget glæde ved det også. Tag en ting ad gangen og skriv en liste med de ting, du må ordne/finde ud af, så det hele ikke bliver et overvældende kaos. Du skal nok finde ud af det, selvom det sikkert kræver, at en del planer bliver ændret/udsat. Nu ved jeg jo ikke, hvad slags studie der er snak om. Hvis du når at tage nogen fag færdig før jul er der måske ikke så meget tilbage at gøre færdig bagefter?
Uanset: Til lykke med graviditeten og
for at du finder gode løsninger for resten.
Anmeld