kig søde piger/kvinder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2012

MiaLarsen

så var jeg til jordemor idag fik vægtskønnet min dreng til og veje de 3400 gram. og jeg er 36+3 idag. kæmpe baby.. 

og han sidder fast med hoved nu men er kommet lidt i tvivl om en ting.. 

kan man godt få ondt i skambenet når banet sidder fast.. for får ondt somme tider meget sjælendt nu.. og mit bækken gør også ondt ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Team Putte

MiaLarsen skriver:

så var jeg til jordemor idag fik vægtskønnet min dreng til og veje de 3400 gram. og jeg er 36+3 idag. kæmpe baby.. 

kan man godt få ondt i skambenet når banet sidder fast.. for får ondt somme tider meget sjælendt nu.. og mit bækken gør også ondt ????

Jah.. Bebs bevæger sig jo ned i bækkenet så det ville undre mig hvis det ik gjorde ondt?

Anmeld

11. april 2012

LR85

De da en dejlig basse du får dig. 

Tror det er meget naturligt a få ondt forneden når barnet står klart i bækkenet. 

Min dreng svømmer rundt i maven, så mærker intet. Men kommernpk til det når han vælger a lægge sig fast. 

Anmeld

11. april 2012

Holbæktrunten

MiaLarsen skriver:

det kan du sagtens få ondt af :0)

Min bebs blev skønnet til 3800 g da jeg var i uge 36, så jeg havde så småt forberedt mig på at det ville komme en kæmpebaby. meeeen, fødte 42+0 og han var en fin lille basse på 3815 g :0)

Anmeld

11. april 2012

MiaLarsen

okay. det er bare vildt hårdt nu det gør ondt hverdag nu.. det er så træls glæder mig bare til og få indholdet ud i armene.. 

Anmeld

11. april 2012

Team Putte

MiaLarsen skriver:

okay. det er bare vildt hårdt nu det gør ondt hverdag nu.. det er så træls glæder mig bare til og få indholdet ud i armene.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.