Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Ja sådan så det ud, da min veninde pludselig sagde: "nej det vidste jeg ikke han kunne."Så nu går der nok ikke længe, før vi pludselig ser ham jagte hunden /Mette - mor til en wannabe kravlenisse!
Ja sådan så det ud, da min veninde pludselig sagde: "nej det vidste jeg ikke han kunne."Så nu går der nok ikke længe, før vi pludselig ser ham jagte hunden /Mette - mor til en wannabe kravlenisse!
Ej for hulan da! Fremmelig knægt, ham Tristan! Hvor er han sej!
HeidiØ skriver: Ej for hulan da! Fremmelig knægt, ham Tristan! Hvor er han sej!
Årh hvor er han da sej
Hvor er han dygtig!
Det går bare så frygelig stærkt, Freja gør det også og alle hjælper hende med at komme ordenligt fremad (hvor jeg så sidder og tænker "stop nu, lad nu min baby være baby lidt længere )
hvor er han sej godt gået Tristan - bare fremad og rod i alle mor og fars skuffer og skabe
ja man får et helt chok når man ser dem gøre det første gang - det går jo mega hurtigt - her har Magnus også været i "rocke på alle 4" humør i en 14 dage, men det er ikke blevet til mere endnu
bare vente det bliver kun være det er ikke så slemt når de kravler det er først slemt når de selv kan gå i skuffer, skabe ja alle steder nicklas skubber bare en stol hen så kan han selv.
Er han begynde at kravle rigtig?
Hvor er han bare dygtig!!
Sådan gør Birk også når han kan komme til det - og hjørnerne i stuen er ikke sikre mere, da han møver sig rundt på mavsen - han kan virkelig komme langt på den måde Det er så sjovt at se..
Jeg nyder også bare de her dage/uger inden han begynder at kravle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128