Måske gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. april 2012

mny

Hejsa,

Jeg og min kæreste er netop startet med projekt baby. Vi har vel været igang max et par måneder og nu er min mens så udeblevet og jeg er gået over på dag 6. Plejer aldrig at gå over tid, er ikke sket siden jeg var 18-20 år, og det er ti år siden.har taget nogle tests, nogle negative, og igårtoge jeg et par der blev positive dog kom streg 2 først efter 7-8 minutter, og i brugsanvisningen skriver de den skulle komme efter ca 1 minut hvis man er gravid. Der står den er ubrugelig efter 10 min, så spændende om jeg er gravid. Er der nogen der har oplevet noget ligende? Ringede til lægen i morges, medåben lidt skuffet for de sagde at jeg ligså godt selv kunne tage en test selv, for det var de samme de gjorde. Hvad er det for en service? Ville dog gerne tage den hos lægen da jeg ikke er sikker på om det er positiv eller negativ.så har fået en tid i morgen men kun hos sygeplejersken.hun sagde ikke jeg skulle have noget med. Skal man tage en tisseprøve med fra morgnen. Hvad er jeres erfaringer hvis i har fået taget en hos lægen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Ma-lu

Hej ... 

Lægen siger du ik skal ha noget med? Måske vil hun bare lade dig tisse her, men jeg ville nu tage en tis med alligevel, ( i vores lægehus skal man gå med plastikkruset gennem hele venteværelset når man har tisset ) - jeg sys det lidt pinligt  Jeg ved ik mht til dine test, men krydser arme og ben for den er der

Anmeld

11. april 2012

Kay

det er fordi vores hjemme tests er lige så gode som lægens test

da jeg blev gravid ringede jeg ned... og de ville først se mig når jeg var i uge 9. for når jeg selv havde testet posetiv var der ingen grund til de også gjorde det

ellers kan jeg råde dig til at bruge clear blue digital hvis du er i tvivl om stregernes resultat det gjorde jeg da min test var meget svag...

Anmeld

11. april 2012

mny

Tak  

Hun sagde ikke rigtigt noget, som om hun prøvede at feje mig af med jeg da bare kunne tage en derhjemme. Så tror også jeg tager en tissetår med så er jeg da på den sikre side. Hvis jeg bliver gravid er det fantastistæring føler mig gravid, men havde ikke regnet med det ville ske så hurtigt, men fårforhåbentligt svar i morgen 

Anmeld

11. april 2012

mny

Ok 

Det hele er bare så nyt for mig så blev lidt skuffet over den tone hun sagde det med, men du har sikkert ret Men tager der ned i morgen og så må vi se. 

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

mny skriver:

Hejsa,

Jeg og min kæreste er netop startet med projekt baby. Vi har vel været igang max et par måneder og nu er min mens så udeblevet og jeg er gået over på dag 6. Plejer aldrig at gå over tid, er ikke sket siden jeg var 18-20 år, og det er ti år siden.har taget nogle tests, nogle negative, og igårtoge jeg et par der blev positive dog kom streg 2 først efter 7-8 minutter, og i brugsanvisningen skriver de den skulle komme efter ca 1 minut hvis man er gravid. Der står den er ubrugelig efter 10 min, så spændende om jeg er gravid. Er der nogen der har oplevet noget ligende? Ringede til lægen i morges, medåben lidt skuffet for de sagde at jeg ligså godt selv kunne tage en test selv, for det var de samme de gjorde. Hvad er det for en service? Ville dog gerne tage den hos lægen da jeg ikke er sikker på om det er positiv eller negativ.så har fået en tid i morgen men kun hos sygeplejersken.hun sagde ikke jeg skulle have noget med. Skal man tage en tisseprøve med fra morgnen. Hvad er jeres erfaringer hvis i har fået taget en hos lægen? 

jeg havde alligevel en tid om noget andet til lægen, og fik ham så til lige at teste en urin prøve som straks viste positiv..

der var jeg gået næsten 2 uger over tid og havde selv taget en positiv test.. 

lægen gør meget det samme som du selv gør man jeg kan godt følge dig i at jeg selv følte mig mere sikker på resultatet da lægen sagde at den var god nok...

held og lykke

Anmeld

11. april 2012

JH12

Jeg fik aldrig taget en graviditets test hos lægen.
Jeg havde taget 3 positive tests herhjemme, og da lægen hørte det, ville de først se mig når jeg kom til uge 9, hvor efter vandrejournal blev lavet.

Jeg ville tage en urin prøve med til lægen i morgen, for en sikkerheds skyld. men det kan være de vil ha dig til at tage en urin prøve dernede.

Men jeg krydser da fingre for der gemmer sig en lille spir i maven

Anmeld

12. april 2012

mny

Tak for alle jeres feed backs 

Var et tur forbi sygeplejersken og hun var var sød nok.

Også der var testen positiv, så jeg er gravid.

Det er virkelig underligt, men også super dejligt.

Tænk at det gik så stærkt, jeg føler mig heldig 

Anmeld

12. april 2012

morbibi

mny skriver:

Ej hvor dejligt. Et stort tillykke

Anmeld

12. april 2012

Flowers

mny skriver:

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.