Hvordan sover jeres bebser om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Leonora25

Ja, hvornår putter I jeres bebser til natten, hvor mange gange giver i mad og hvornår "står" baby op om morgenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Henriette Aaby

Simon sover senest kl 20. Han falder i søvn i mine arme, men sover i sit eget værelse. Jeg er oppe 4-5 gange om natten og give sut til et sovende. Han vågner kl 4-5 hvor han skal have en flaske

Anmeld

11. april 2012

Leonora25

Henriette Aaby skriver:

Simon sover senest kl 20. Han falder i søvn i mine arme, men sover i sit eget værelse. Jeg er oppe 4-5 gange om natten og give sut til et sovende. Han vågner kl 4-5 hvor han skal have en flaske

Okay, det er meget rart at høre hvordan andres nætter forløber 

Der er endnu ingen helt fast rutine i Lunas søvn. Hun er som regel først klar til at sove til nat omkring kl 21 (de sidste dage er den dog blevet 22-23 stykker, før hun er faldet i dyb søvn)

Hun får bryst mellem en og to gange i løbet af natten. Hun begynder så allerede at være urolig fra omkring kl 06. grundet luft i maven. vi kan strække den til kl 7, så står vi op og en lille time efter er hun parat til at komme ud og sove i barnevognen.

Hvornår får Simon sin første lur?

Anmeld

11. april 2012

Henriette Aaby

Leonora25 skriver:

Okay, det er meget rart at høre hvordan andres nætter forløber 

Der er endnu ingen helt fast rutine i Lunas søvn. Hun er som regel først klar til at sove til nat omkring kl 21 (de sidste dage er den dog blevet 22-23 stykker, før hun er faldet i dyb søvn)

Hun får bryst mellem en og to gange i løbet af natten. Hun begynder så allerede at være urolig fra omkring kl 06. grundet luft i maven. vi kan strække den til kl 7, så står vi op og en lille time efter er hun parat til at komme ud og sove i barnevognen.

Hvornår får Simon sin første lur?

Simon sover gerne videre efter han har fået sin første flaske. Vi står op ved 6.30 ca og så kan han holde sig vågen i 2 timer.

I dag kom han ud og sove kl 8.45, og her sover han alt mellem 1-3 timer og resten af dagen går med at han er vågen 2 timer sover en 1 time en sjældent gang 2 timer.

Anmeld

11. april 2012

delimus

Hannah sover efter sin flaske lidt i 20 og så er hun "vågen" omkring kl.1.30 og skal have sutten og så får hun en flaske omkring kl.5 og så snupper vi lige et par timer til.

Idag vågnede vi 7.15 det er det tidligste jeg har været oppe i de 4 måneder jeg har haft hende :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2012

Leonora25

delimus skriver:

Hannah sover efter sin flaske lidt i 20 og så er hun "vågen" omkring kl.1.30 og skal have sutten og så får hun en flaske omkring kl.5 og så snupper vi lige et par timer til.

Idag vågnede vi 7.15 det er det tidligste jeg har været oppe i de 4 måneder jeg har haft hende :-)

Wauw, hun er en god "sover" hende Hannah Og sød ser hun også ud!!!

Anmeld

11. april 2012

delimus

Leonora25 skriver:

Wauw, hun er en god "sover" hende Hannah Og sød ser hun også ud!!!

Tak skal du have :-) Og sådan der, ser hun bare ud, hver gang hun vågner. Ikke noget med at være morgensur her. Det må være fordi hun ikke kender fænomenet he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.