Så skidt tilpas! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Flowers

Hejsa, så er den der igen.

Jeg er gravid i ca. 6+. Og det er dejligt, men jeg er bare sååå dårlig hele tiden. Har nok reddet mig en lille influenza med forkølelse, jeg ved jo godt immunforsvaret er sænket. Udover det, er jeg så svimmel og med kvalme hele tidne. Især svimmelheden. Jeg plejer have god hæmoglobin, og mit blodtryk er helt fint. Jeg drikker også. Og svimmelheden er bnu både når jeg ligger og står.

Er der andre der så tidligt også næsten er sengeliggende? Jeg blive rnødt til at blive hjemme fra arbejde!

Jeg kanheldigvis sagtens spise og kaster ikke op. Men puha hvor har man det skidt hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

B&J

har du fået taget en blodprøve??? det kan evt være du mangler jern.. men det også skyldes du bare er gravid og det hele kommer oven i det hele kroppen arbejder jo helt vildt husk også at spise godt...

og tillykke med den lille spir i maven

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Flowers skriver:

Hejsa, så er den der igen.

Jeg er gravid i ca. 6+. Og det er dejligt, men jeg er bare sååå dårlig hele tiden. Har nok reddet mig en lille influenza med forkølelse, jeg ved jo godt immunforsvaret er sænket. Udover det, er jeg så svimmel og med kvalme hele tidne. Især svimmelheden. Jeg plejer have god hæmoglobin, og mit blodtryk er helt fint. Jeg drikker også. Og svimmelheden er bnu både når jeg ligger og står.

Er der andre der så tidligt også næsten er sengeliggende? Jeg blive rnødt til at blive hjemme fra arbejde!

Jeg kanheldigvis sagtens spise og kaster ikke op. Men puha hvor har man det skidt hele tiden.

synes du skal ringe til lægen og få tjekket din blodprocent

når du er gravid skal din krop jo producere en del mere blod en den er vant til, og det er ikke altid den kan følge med..

Min blodprocent faldt natten over fra 9 til 6 eller sådan noget, og derfor gik jeg og var svimmel..

Så kontakt din læge angående det..

Anmeld

11. april 2012

Flowers

An&Jo skriver:

synes du skal ringe til lægen og få tjekket din blodprocent

når du er gravid skal din krop jo producere en del mere blod en den er vant til, og det er ikke altid den kan følge med..

Min blodprocent faldt natten over fra 9 til 6 eller sådan noget, og derfor gik jeg og var svimmel..

Så kontakt din læge angående det..

Okay, det vil jeg gøre Skal alligevel derind i dag, da de absolut selv skal have en positiv test at se

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Flowers skriver:

Okay, det vil jeg gøre Skal alligevel derind i dag, da de absolut selv skal have en positiv test at se

ja det vil de meget gerne..

Håber det bare er blodprocenten, for så er der noget at gøre ved det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.