Doktor D eller Neta...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2009

Stumpen

Næste gang I er på vil I så ikke lige kigge på dette indlæg?

https://www.baby.dk/debat/16831/boern-03-aar/hendes -tis-lugter.aspx

Svar gerne i denne tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

Smølf

Hej Anja,

Det var da mystisk, at det er begyndt at lugte anderledes... Har du lagt mærke til om farven har ændret sig? Og har hun ellers haft tegn på sygdom? Feber? Spist mange asparges, eller andet specielt mad, hun måske ikke får hver dag? Hvis hun ellers er frisk som en havørn, ville jeg ikke bekymre mig så meget om det, men hvis det fortsætter, ville jeg tage hende til lægen i næste uge og måske få stikset urinen... Så er i i hvert fald på den sikre side.

KH Neta

Anmeld

10. april 2009

Smølf

Hej Anja,

Det var da mystisk, at det er begyndt at lugte anderledes... Har du lagt mærke til om farven har ændret sig? Og har hun ellers haft tegn på sygdom? Feber? Spist mange asparges, eller andet specielt mad, hun måske ikke får hver dag? Hvis hun ellers er frisk som en havørn, ville jeg ikke bekymre mig så meget om det, men hvis det fortsætter, ville jeg tage hende til lægen i næste uge og måske få stikset urinen... Så er i i hvert fald på den sikre side.

KH Neta

Anmeld

10. april 2009

Stumpen

Hej..

Tusind tak for svar.. Nej, der er intet at mærke i hendes adfærd og hun har ikke været i nærheden af at virke sløv/syg eller lignende..
Så jeg tager det bare stille og roligt og ser hvad der sker..
Godt at have jer herinde

Anmeld

10. april 2009

Doktor Doolittle

Hej Anja

Det lyder som koncentreret urin eller måske hun har spist anderledes, end hun plejer, fx. krydderier?

Jeg ville tage det med fuldstændig ophøjet jysk ro når hun har det så godt, som du beskriver

Knus fra Tina

Anmeld

10. april 2009

Stumpen

Kan godt ske vi har fyldt andet brændstof på hende end vi plejer..
Men nu må vi se om det fortsætter..

Anmeld

14. april 2009

Munder

Hej Anja

Hvordan går det nu efter et par dage? Lugter hun stadig?

Anmeld

14. april 2009

Stumpen

Dorte W. skriver:

Hej Anja

Hvordan går det nu efter et par dage? Lugter hun stadig?

Hej...

Nej, det gør det ikke, så enten har hun været i væskeunderskud, hvilket jeg ikke tror med de bleer hun kan afl., eller også har hun fået noget mad/krydderi hun ikke plejer at få og den tror jeg mere på..
Tak fordi du spurgte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.