Rejse med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. april 2012

soffekb

hej  alle sammen

jeg skal  til budapest  i august med min  forældre &  lille elliot der der vil være 3 måneder

hvordan har i gjord med fly tur  ?  lift eller  voksi  pose ?  og hvordan har i haft den  med ?

hvad med transport  fra luft havn  til  hotel  hvordan har i gjord der havde i  selv baby sæde med   eller hvordan og hvis ja hvordan  pakket i det ?

håber  i kan  svare på alle mine  spørgsmål 

hilsen Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Fanny Holbech

Jeg kan kun anbefale en vikle.

Jeg var i Frankrig med min søn, da han var 4 måneder (det er så to år siden nu) og igen da han var 8 måneder var vi i Lissabon.

Begge rejser har jeg haft ham på maven hele tiden. Vi havde slet ikke barnevogn/klapvogn med og det var skønt at være fri og samtidig er det en fantastisk fornemmelse at have sit barn så tæt på hele tiden.

Angående transport så lejede vi bil inkl. autostol. Hvis I skal køre langt i bil vil jeg anbefale at leje en autostol eller tage jeres egen med. Hvis I skal med bus/tog kan du sagtens bare have ham i viklen på maven.

Jeg venter mig igen til Maj og til August, hvor den lille ny er omkring 3 måneder skal vi til USA, og jeg regner helt klart med at det også bliver med baby på maven. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.