Babysnak. Navne og must haves!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har bare denne boblene lyst til at snakke om navne, babyting og graviditet, men efter som det jo ikke er offentlig gjort endnu at jeg er gravid så kan jeg jo bare intet sige/ snakke om med nogen.. Vil nogle af jer være med?

Ligefra hvilket legetæppe i drømmer om til fine navne og must haves til babyværelset !

Jeg er lidt lun på et pigenavn med S.. Men ved ikke om jeg tør offentliggøre det, hihi. Drengenavne er jeg lidt på bar bund, måske Charly eller Rune  Manden er bare ikke så vild med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

AnonymMor

Ihh jaa mig og kæresten er fuldstændig enige om navne til baby

Vi har længe haft en drøm om at hvis vi fik en dreng skulle han hedde Liam vi sys simpelthen det er så smukt !!

Og vi er også helt enige om at hvis det bliver en pige skal hun hedde Lily  hehe

Nu glæder vi os bare til vi kan få kønnet afvide

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Ihh jaa mig og kæresten er fuldstændig enige om navne til baby

Vi har længe haft en drøm om at hvis vi fik en dreng skulle han hedde Liam vi sys simpelthen det er så smukt !!

Og vi er også helt enige om at hvis det bliver en pige skal hun hedde Lily  hehe

Nu glæder vi os bare til vi kan få kønnet afvide

Det er også bare nogle super flotte navne. Bliver spændene at få kønnet at vide  Så skal der bare shoppes kan jeg forstille mig? Er det jeres første ?

Jeg er lidt i tvivl om jeg vil vide kønnet, manden vil gerne. Men jeg elsker overraskelser og elsker at trække dem ud i laang tid. hehe  Men det er tilgengæld sværere at lave værelse og shoppe så..

Anmeld

10. april 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Det er også bare nogle super flotte navne. Bliver spændene at få kønnet at vide  Så skal der bare shoppes kan jeg forstille mig? Er det jeres første ?

Jeg er lidt i tvivl om jeg vil vide kønnet, manden vil gerne. Men jeg elsker overraskelser og elsker at trække dem ud i laang tid. hehe  Men det er tilgengæld sværere at lave værelse og shoppe så..

Hehe ja det synes vi hvertfald

Vi kan simpelthen ikke vente med at få kønnet at vide og ja det er meget nemmere at vælge ting i farver osv så det er en fordel

Men ja det er os spændende at vente, selvom jeg ikke ville have tålmodighed til det må jeg indrømme hehe

Vi har allerede købt barnevogn, tremmeseng, autostol og dyner + puder. men det var fordi vi fandt nogle som solgte det utroligt billigt og så var det helt nyt og ubrugt det hele vi havde ellers aftalt at vente med at købe noget til efter NF på næste onsdag for at være sikre på det hele er ok men nu var det der bare og sikkert et tilbud vi aldrig fik igen så vi tog chancen og så må vi bare  alt vi kan for at alt ser godt ud

Vi har dog set en utrolig livlig bebs til tryghedsscanning 2 gange nu så  hehe

Hvor langt er du henne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.