Skvulp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Anonym trådstarter

Hmm, jeg er muligvis lidt bange for at jeg har tabt den spiral ned i toilettet som jeg lige har fået sat op idag..

Jeg var nemlig på toilet, og pludselig lød der et ordentlig skvulp nede i vandet.. Hvad sker der hvis den er røget ud?? Kan jeg få en ny sat op uden beregning?? Er det fordi den ikke har siddet ordentlig eller hvordan??
Jeg skal i forvejen til lægen fredag, så regner ikke med at han vil se mig før uanset, men hvis jeg har lagt og haft ubehageligheder i den nedre region idag for ingenting, så bliver jeg sq nok lidt tossi..

Men ville jeg have kunnet se den?? Jeg tænker, den er jo af plastik, så burde den ikke skulle flyde i overfladen?? Derudover, så kan så lille en ting vil ikke give så stort et skvulp?? Argg jeg bliver tossi hvis den er røget ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hmm, jeg er muligvis lidt bange for at jeg har tabt den spiral ned i toilettet som jeg lige har fået sat op idag..

Jeg var nemlig på toilet, og pludselig lød der et ordentlig skvulp nede i vandet.. Hvad sker der hvis den er røget ud?? Kan jeg få en ny sat op uden beregning?? Er det fordi den ikke har siddet ordentlig eller hvordan??
Jeg skal i forvejen til lægen fredag, så regner ikke med at han vil se mig før uanset, men hvis jeg har lagt og haft ubehageligheder i den nedre region idag for ingenting, så bliver jeg sq nok lidt tossi..

Men ville jeg have kunnet se den?? Jeg tænker, den er jo af plastik, så burde den ikke skulle flyde i overfladen?? Derudover, så kan så lille en ting vil ikke give så stort et skvulp?? Argg jeg bliver tossi hvis den er røget ud..

Det lyder godt nok lidt mystisk.. Altså jeg tror ikke bare den sådan kan falde ud med det samme.. Men syntes da bare du skal ringe og høre

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Det lyder godt nok lidt mystisk.. Altså jeg tror ikke bare den sådan kan falde ud med det samme.. Men syntes da bare du skal ringe og høre

Jeg må lige forhøre mig på fredag når jeg skal derop alligevel..

Anmeld

11. april 2012

vitapigen

Du burde da kunne se den i toilettet, med mindre du har lavet bummelum

Men skal ikke kunne sige dig om du får en ny sat op uden beregning, men det vil jeg da håbe for dig

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Du burde da kunne se den i toilettet, med mindre du har lavet bummelum

Men skal ikke kunne sige dig om du får en ny sat op uden beregning, men det vil jeg da håbe for dig

var ikke ude og lave nummer 2 så derfor tænker jeg os at jeg burde kunne se den..

Jeg håber da at jeg kan få en ny hvis den virkelig er faldet ud, for så er det vel fordi den ikke er blevet sat ordentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.