Hvem skal man klage til(om vuggestuen)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.223 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Anonym trådstarter

hey

Der er mega mange problemer nede i mit barns vuggestue! Vi har fået et brev ang. ledelsesproblemer osv.

Jeg har spurgt hende der er formand for forældrebestyrelsen og hun siger, at lederen er totalt konfliktsky og intet vil sige. Man kan mærke enormt dårlig stemning i huset - og hvis vi som forældre kan mærke det på 5 min. kan børnene især også. Jeg er mildest talt RASENDE! da jeg kom i dag var der 4 pædagoger/medhjlælper der stod og talte om hvor utilfredse de er med det hele (hen over hoved på børnene)

Nu gider jeg ikke længere... jeg frygter at børnene hører på den slags negativet i løbet af dagen - og den holder på INGEN MÅDE

Nu vil jeg videre med det - men ved ikke hvor jeg skal henvende mig. Noget må der kunne gøres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

hey

Der er mega mange problemer nede i mit barns vuggestue! Vi har fået et brev ang. ledelsesproblemer osv.

Jeg har spurgt hende der er formand for forældrebestyrelsen og hun siger, at lederen er totalt konfliktsky og intet vil sige. Man kan mærke enormt dårlig stemning i huset - og hvis vi som forældre kan mærke det på 5 min. kan børnene især også. Jeg er mildest talt RASENDE! da jeg kom i dag var der 4 pædagoger/medhjlælper der stod og talte om hvor utilfredse de er med det hele (hen over hoved på børnene)

Nu gider jeg ikke længere... jeg frygter at børnene hører på den slags negativet i løbet af dagen - og den holder på INGEN MÅDE

Nu vil jeg videre med det - men ved ikke hvor jeg skal henvende mig. Noget må der kunne gøres

hvis ikke lederen i indstuttitionen er til at snakke med ville jeg nok vælge at sige at hvis ikke der bliver gjordt noget ville jeg prøve at finde et andet sted til mit barn.. for klart det der holder ikke..

Anmeld

10. april 2012

Kay

det er meget forskelligt fra kommune til kommune... hvis det er i københavn er der en klyngeleder man kan gå til... men ved ikke hvordan det er i andre kommuner...

men det er da helt galt det der... er selv pædagog... og det er ALDRIG ok at snakke hen over hovederne på børnene... skal der snakkes kan det gøres i ens pause... eller uden for arbejdstiden... når du er sammen med børnene går dit primær fokus til børnene... sådan er det bare!

Anmeld

10. april 2012

Kay

fandt lige det her på vores kommunes hjemmeside (lyngby-taarbæk)

Er du utilfreds med forhold i dit barns dagtilbud,

skal du rette henvendelse til lederen af

dagtilbuddet. Kan der ikke findes en løsning, så

kontakt de pædagogiske konsulenter i Børneog

Fritidsforvaltningen.

Anmeld

10. april 2012

blomst84

Du skal kontakte den pædagogiske konsulent på kommunen, jeg er sikker på at vedkommende vil tage din henvendelse meget seriøst og han/hun er måske allerede inde i den pågældende sag

Anmeld

10. april 2012

bullerbassen

Hvis ledelsen ikke vil snakke ville jeg kontakte kommune. Så må der være en tilsynsførende du kan snakke med.

Det er slet ikke iorden

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er meget forskelligt fra kommune til kommune... hvis det er i københavn er der en klyngeleder man kan gå til... men ved ikke hvordan det er i andre kommuner...

men det er da helt galt det der... er selv pædagog... og det er ALDRIG ok at snakke hen over hovederne på børnene... skal der snakkes kan det gøres i ens pause... eller uden for arbejdstiden... når du er sammen med børnene går dit primær fokus til børnene... sådan er det bare!

Præcis!!!!! Tak for dit svar! Jeg er også selv pædagog, og jeg kan slet ikke ha' det der foregår! Jeg er dog selv indenfor privatområdet, så derfor ved jeg ikke hvor jeg skal henvende mig.

Det gælder åbenbart også klyngelederen - der er også noget problemer der. Jeg tror jeg i morgen vil tage fat i de øvre magter

Anmeld

10. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Præcis!!!!! Tak for dit svar! Jeg er også selv pædagog, og jeg kan slet ikke ha' det der foregår! Jeg er dog selv indenfor privatområdet, så derfor ved jeg ikke hvor jeg skal henvende mig.

Det gælder åbenbart også klyngelederen - der er også noget problemer der. Jeg tror jeg i morgen vil tage fat i de øvre magter

jeps læs mit nr. 2 indlæg

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Du skal kontakte den pædagogiske konsulent på kommunen, jeg er sikker på at vedkommende vil tage din henvendelse meget seriøst og han/hun er måske allerede inde i den pågældende sag

Mange tak for dit svar! Det vil jeg gøre allerede i morgen

Anmeld

10. april 2012

chael

Jeg ville henvende mig til kommunen, evt også med henblik på at få dem flyttet.

Det lyder ikke holdbart. Og ja, som du selv skriver, betaler børnene prisen

Så ja, kontakt kommunen.

Hvis lederen er konfliktsky, hvad f..... Laver han/hun så i den stilling??

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.