Prinsessen hule 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. april 2012

JH12

Så rundet vi uge 36 , 28 dage tilbage - Under en måned  Det er jo helt vildt sindsygt ! Og jeg glæder mig virkelig ubeskrivlig MEGET til at møde prinsessen !

Har termin 8. maj. og Familien er i fuld gang med at gætte på hvornår hun vil melde hendes ankomst.. og buddende ligger på alt fra 30. april til 13. maj .. Selv er jeg efterhånden også meget spændt på hvornår det bliver..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

babymus77

Sikke fin mavse:-) Det må være vildt at være nået så langt:-) At vide næste måned har man sin lille fis i armene;-) Fantastisk;-)) Rigtig god fødsel!!

Anmeld

10. april 2012

Pige2009

Fin mave

Anmeld

10. april 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Så rundet vi uge 36 , 28 dage tilbage - Under en måned  Det er jo helt vildt sindsygt ! Og jeg glæder mig virkelig ubeskrivlig MEGET til at møde prinsessen !

Har termin 8. maj. og Familien er i fuld gang med at gætte på hvornår hun vil melde hendes ankomst.. og buddende ligger på alt fra 30. april til 13. maj .. Selv er jeg efterhånden også meget spændt på hvornår det bliver..

Her hjemme gætter de også som bare pokker :-) budene ligger på d. 28 april, d. 30 april og d. 2 maj :-)

Anmeld

10. april 2012

Michalala

Wow. Fn mave. Du er da ret hurtigt blevet rundt ser det ud til. Jeg er selv i uge 21 og syntes nærmest bare jeg har fået en enkstra delle Hvor dejligt for dig du er så tæt på. Rigtig meget held og lykke med det hele.

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Joyce1986 skriver:

Så fin. DU ser jo lige så overskudsagtig ud som din terminspartner - NNL.
Så flot en mave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.