Så er det lige om lidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2012

HopinWishin

Hvor er det vildt at på lørdag skal jeg giftes med min drømmemand!!

Jeg vågner tidligt hver morgen og ligger og spekulerer over ting og sager...

Vi skal vies kl. 14.00 og efter vielsen kører vores gæster ud til feststedet, mens vi får taget billeder.. Vi har fået af vide at det tager maks en time..

Når vi så kommer ud til feststedet skal vi have bryllupskage... vi regner med vi går til bords omkring 17.30-18 stykker... (Håber ikke vores gæster bliver mætte af kagen!? )

Imens vi får taget billeder skal to af mine svigerinder sørger for gavebordet.. Jeg har aftalt med dem at de skriver i kortene hvilke gaver der hører til, og hvis der er noget der er pakket ind i gavepapir, må de gerne pakke det op... (Selvom jeg synes det er så hyggeligt at pakke gaver op... men tror bare ikke vi får tid til det =( )

Når kagen er spist.. er det meningen at der skal tages billeder af hver gæst...

Hvordan gjorde I alt det..??.... Bliver stresset og gråhåret inden lørdag af at spekulere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

FamilenStorm

HopinWishin skriver:

Hvor er det vildt at på lørdag skal jeg giftes med min drømmemand!!

Jeg vågner tidligt hver morgen og ligger og spekulerer over ting og sager...

Vi skal vies kl. 14.00 og efter vielsen kører vores gæster ud til feststedet, mens vi får taget billeder.. Vi har fået af vide at det tager maks en time..

Når vi så kommer ud til feststedet skal vi have bryllupskage... vi regner med vi går til bords omkring 17.30-18 stykker... (Håber ikke vores gæster bliver mætte af kagen!? )

Imens vi får taget billeder skal to af mine svigerinder sørger for gavebordet.. Jeg har aftalt med dem at de skriver i kortene hvilke gaver der hører til, og hvis der er noget der er pakket ind i gavepapir, må de gerne pakke det op... (Selvom jeg synes det er så hyggeligt at pakke gaver op... men tror bare ikke vi får tid til det =( )

Når kagen er spist.. er det meningen at der skal tages billeder af hver gæst...

Hvordan gjorde I alt det..??.... Bliver stresset og gråhåret inden lørdag af at spekulere!!

Ihh du har en dejlig dag i vente

Her var der ikke så mange spekulationer, vi tog det bare som det kom..

Vi blev også viet kl 14, hvorefter der var noget "reception" i svigerfamiliens have da de boed 1 km fra kirken, imens var vi ude at fået tage de fineste billeder..

Festen startede kl 18:00 mener jeg, Gaverne blev ikke pakket op, dem ventede vi med at åbne til dagen efter.. Dette infomerede vi gæsterne om da vi sagde velkommen... Elsker nemlig at pakke gaver op  Og ville gerne kunne gøre det stille og rolig.. Og det var der fuldt forståelse for..

Bryllupskagen fik vi efter brudevalsen til midnat..

Bare sørg for at NYD dagen, og tag det som det kommer, dagen kommer til at gå vildt hurtig, og der er altså kun 1 af den slags dage

Stort tillykke med på lørdag

Anmeld

10. april 2012

HopinWishin

FamilenStorm skriver:

Ihh du har en dejlig dag i vente

Her var der ikke så mange spekulationer, vi tog det bare som det kom..

Vi blev også viet kl 14, hvorefter der var noget "reception" i svigerfamiliens have da de boed 1 km fra kirken, imens var vi ude at fået tage de fineste billeder..

Festen startede kl 18:00 mener jeg, Gaverne blev ikke pakket op, dem ventede vi med at åbne til dagen efter.. Dette infomerede vi gæsterne om da vi sagde velkommen... Elsker nemlig at pakke gaver op  Og ville gerne kunne gøre det stille og rolig.. Og det var der fuldt forståelse for..

Bryllupskagen fik vi efter brudevalsen til midnat..

Bare sørg for at NYD dagen, og tag det som det kommer, dagen kommer til at gå vildt hurtig, og der er altså kun 1 af den slags dage

Stort tillykke med på lørdag

Mange tak =)

Har også før fået af vide at jeg skal nyde dagen... Er jeg også sikker på jeg vil komme til

Anmeld

11. april 2012

hmg86

For mig er der lige under 3 uger til nu.. og begynder at mærke både glæden men også presset ved alle de sidste ting, der lige skal ordnes inden..

Vi har lidt samme dag som jer.. vielse kl. 14 - gæsterne til feststedet mens vi fotograferes og så skal vi hen og skære kagen for..

Tænker at vi pakker op under kagespisningen, da jeg ved fra mig selv, at nogle folk gerne vil se gaverne på dagen og den reaktion man har..

Men du må have en helt fantastisk dag.. synes også vejrudsigten lover bedre vejr i weekenden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.