At fortælle vennerne det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg mangler nogle kreative ideer! Vi er to veninder der skal fortælle vennen flokken at vi venter os, de ved godt der nok ikke går så længe men tror simpelthen ikke de regner med at vi er to.. Men har i en god måde at sige det til dem på? gerne lidt sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Jenie

Anonym skriver:

Hej

Jeg mangler nogle kreative ideer! Vi er to veninder der skal fortælle vennen flokken at vi venter os, de ved godt der nok ikke går så længe men tror simpelthen ikke de regner med at vi er to.. Men har i en god måde at sige det til dem på? gerne lidt sjovt

hm.. læste et sted herinde noget med at give krus der står jeg skal være mormor eller sån noget på til bedsteforældrene, men måske man kan købe krus der står jeg skal være mor på og så invitere på kaffe?

Anmeld

10. april 2012

Jenie

Jenie skriver:

hm.. læste et sted herinde noget med at give krus der står jeg skal være mormor eller sån noget på til bedsteforældrene, men måske man kan købe krus der står jeg skal være mor på og så invitere på kaffe?

uh eller få lavet matchene T-shirts med tekst , B1 og B2 eller baby 1 og baby 2

Anmeld

10. april 2012

TeamRocket

Indkald til meget alvorlig snak, og fortæl at i har fået en parasit begge to, den lever i kroppen og spiser det i spiser og vokser og vokser indtil man tilsidst er ved at springe  Alkohol og tobaks røg er no go med sådan en.

Og så spørg i den chokeredede venneflok om deres navne ideer ?  

Haha. tillykke med det

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Jenie skriver:

Det kunne være en god ide, men desværre drikker vi ikke kaffe! Men ja t-shirten kunne være god

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Indkald til meget alvorlig snak, og fortæl at i har fået en parasit begge to, den lever i kroppen og spiser det i spiser og vokser og vokser indtil man tilsidst er ved at springe  Alkohol og tobaks røg er no go med sådan en.

Haha. tillykke med det

Haha hvor er det sjovt - det kunne godt være en måde at fortælle det.. Det lyder ikke sjovt med sådan en parasit! God ide!

Anmeld

10. april 2012

Aabye

TeamRocket skriver:

Haha. tillykke med det

Det er alligevel en af de sjovere.. HAHAHA.. Den kunne jeg godt komme i tanke om at bruge næste gang.. hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.