Update på kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MorDk

Imorges var vi til kønsscanning!

Den lille var MEGET genert og gemte kønnet LÆNGE! Jeg måtte op flere gang og hoppe og danse... Blev til sidst sendt ud og fik lov at komme ind igen senere... og VUPTI... så havde den lilloe fis rykket sig lidt .... så vi kunne se kønnet! Jordmoderen sagde det er uden tvivl en PIGE...

Vi er meget glade ... tænk hvor heldig vi er at få lov til at få en af hver *S* Vores lille Pige i maven skal hedde Freya

God dag herfra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

smokin

Tillykke hvor dejligt. Jeg vil nu helst have en pige mere Kønsscanning er nu spændende

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

MorDk skriver:

Den lille var MEGET genert og gemte kønnet LÆNGE! Jeg måtte op flere gang og hoppe og danse... Blev til sidst sendt ud og fik lov at komme ind igen senere... og VUPTI... så havde den lilloe fis rykket sig lidt .... så vi kunne se kønnet! Jordmoderen sagde det er uden tvivl en PIGE...

Vi er meget glade ... tænk hvor heldig vi er at få lov til at få en af hver *S* Vores lille Pige i maven skal hedde Freya

God dag herfra!!!

STORT TILLYKKKE..
Hvor dejligt med en af hver. og SMUKT navn.

Anmeld

10. april 2012

Nattøs

tillykke  venter selv en pige

Anmeld

10. april 2012

lassemor07

MorDk skriver:

God dag herfra!!!

Stort tillykke
Sikke et dejlig navn det skal min datter også hedde(vis jeg engang får en)

Anmeld

10. april 2012

babymus77

Stort tillykke;-) Det er mega stort at få kønnet afvide;-) Jeg kunne meget lettere forholde mig til den, da jeg vidste køn;-)

Anmeld

10. april 2012

MorDk

Vi er også meget glade 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.