Mine elskede UGG støvler er døde :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2009

LauraLW

Øv øv øv.

Købte dem i usa for halvandet år siden, og har boet i dem lige siden næsten. Men nu er de døde. Har ikke råd til at betale de danske priser for et par nye, så jeg tænkte om der er nogle der kender nogle netsider hvor man kan købe til amerikanske priser, men spare på told etc.?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Bastian

Nogle der egentlig kan huske, hvad man max må købe for, før der bliver opkrævet toldafgifter?

Anmeld

9. april 2009

Bastian

Bastian skriver:

Nogle der egentlig kan huske, hvad man max må købe for, før der bliver opkrævet toldafgifter?

Ved at google kom jeg frem til 185 kr. Så hvis du køber på amerikanske sider, skal du lægge 25% + et par procent i told oveni. Måske kan du finde nogle europæiske sider? Så slipper du for at bekymre dig om fortoldning.

Anmeld

9. april 2009

LauraLW

jo det kan godt være at det er løsningen... Synes bare der var nogen der engang snakkede om nogle sider hvor man kunne komme udenom tolden, men kan slet slet ikke huske om jeg hørte galt, eller hvad de sider skulle hedde.

Anmeld

9. april 2009

Lullaby

Der bliver opkrævet skat og told osv hvis varens pris + forsendelse er over 80 kr Det ved jeg fordi jeg lige har købt 2 kjoler fra USA der begge kom under 80 kr og jeg behøves ikke at betale noget Ellers køb indenfor EU

Anmeld

9. april 2009

LauraLW

Anja Nørreslet skriver:

Der bliver opkrævet skat og told osv hvis varens pris + forsendelse er over 80 kr Det ved jeg fordi jeg lige har købt 2 kjoler fra USA der begge kom under 80 kr og jeg behøves ikke at betale noget Ellers køb indenfor EU

ok. tak! - Så er det nok bare mig der hørte galt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.