har bare den dejligste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2012

jydeinden

ja jeg har bare den dejligste fyseterapeut.. de kan godt nok ikke gøre al verden ved mine skavanker, men de er såå søde.

Hvis man af den ene eller anden måde ikke kan komme, så melder man bare fra, og så får man en ny tid ( eneste krav fra deres side af, er at man melder det personligt eller på telefonsvaren inden 9) og hvis de ved at det piner en at der går længe imellem hver "behandling". Så prøver de at finde en tid inden, og ringer hvis der kommer et afbud.

Elsker virkeligt at være i "behandling" deroppe. Så hvis nogen i århus eller omegn mangler en fys, så kan klinikken i åbyhøj virkeligt anbefales

.. ville som sådan ikke noget særligt med det, bare dele min glæde og begejstring for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Drømme

Åh hvor lyder det rart

Skal til at starte op hos en fys pga rygsmerter og ondt i halebenet.. Er faktisk voldsomt på bar bund mht hvad jeg skal forvente :/ hvad sker der hos en fys ?

( Bor "desværre" på Bornholm )

Anmeld

6. august 2012

jydeinden

Åh hvor lyder det rart

Skal til at starte op hos en fys pga rygsmerter og ondt i halebenet.. Er faktisk voldsomt på bar bund mht hvad jeg skal forvente :/ hvad sker der hos en fys ?

( Bor "desværre" på Bornholm )

jamen hvis ikke du som sådan fejler noget som der kan gøres noget ved rent kirugisk. så kan fysioterapeuten vælge flere forskellige metoder, alt efter hvor ondt du har, og alt efter hvor stort de skønner problemet er.

men i mit tilfælde står den på massage af hele kroppen, og détte kan godt gøre rigtigt ondt i starten, men med tiden synes jeg faktisk det bliver ret behageigt.

men det er også muligt at de forsøger at behandle dig med ultralyd hvis de skønner at det kun er et enkelt punkt eller to som driller.

tredje mulighed som jeg har prøvet er noget de kalder "sportstape" det er noget meget elastisk tape som de vikler din ryg ind i. det er ikke som sådan ubehageligt at have på, det kan stramme en lille smule, men hvis det gør ondt skal du sige det til dem, for pointen med det er nemlig at det skal løsne lidt for smerterne.

men det er også muligt at de giver dig nogle forskellige øvelser du enten skal lave sammen med dem, eller for dig selv derhjemme.

fælles for det hele er at det kan tage lang tid før du mærker den store effekt, og lang tid før du føler dig i bedring, men det kan også godt være at du er heldig og det går hurtigt over .

Anmeld

6. august 2012

Drømme

jydeinden skriver:

jamen hvis ikke du som sådan fejler noget som der kan gøres noget ved rent kirugisk. så kan fysioterapeuten vælge flere forskellige metoder, alt efter hvor ondt du har, og alt efter hvor stort de skønner problemet er.

men i mit tilfælde står den på massage af hele kroppen, og détte kan godt gøre rigtigt ondt i starten, men med tiden synes jeg faktisk det bliver ret behageigt.

men det er også muligt at de forsøger at behandle dig med ultralyd hvis de skønner at det kun er et enkelt punkt eller to som driller.

tredje mulighed som jeg har prøvet er noget de kalder "sportstape" det er noget meget elastisk tape som de vikler din ryg ind i. det er ikke som sådan ubehageligt at have på, det kan stramme en lille smule, men hvis det gør ondt skal du sige det til dem, for pointen med det er nemlig at det skal løsne lidt for smerterne.

men det er også muligt at de giver dig nogle forskellige øvelser du enten skal lave sammen med dem, eller for dig selv derhjemme.

fælles for det hele er at det kan tage lang tid før du mærker den store effekt, og lang tid før du føler dig i bedring, men det kan også godt være at du er heldig og det går hurtigt over .

Åh, tusinde tak for dit svar

Det gjorde mig da lidt mere rolig :b 

Anmeld

6. august 2012

Solstrålebørn

Det lyder jo fantastisk... 

Anmeld

6. august 2012

jydeinden

Drømme skriver:

Åh, tusinde tak for dit svar

Det gjorde mig da lidt mere rolig :b 

jamen det var da så lidt

jeg synes personligt det er helt rart at gå til fysioterapi, men vil sige at det betyder enormt meget hvilken behandler man får, det er ikke dem alle der er lige gode hvis du spørg mig

Anmeld

6. august 2012

jydeinden

Solstrålebørn skriver:

Det lyder jo fantastisk... 

de er super duper søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.