Barnevogne: Sælge liften nu eller med vognen om 3 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. april 2012

cecilie1984

Vi skal ikke have flere børn så vi sælger vores baby ting hen af vejen.

Men er blevet i tvivl ang liften.

Skal man sælge den nu eller vente til om 3-4 år når barnevognen skal sælges??

Tænker den er jo mere værd nu så kan nok bedre få feks 500 kr for den nu end om 3 år. Og til den tid er barnevognen jo også så gammel at jeg ikke kan få så meget for den, så betyder det noget om liften sælges med eller uden barnevognen???

Både vogn og lift er kun brugt til 1 barn.

Hvad gør/har i gjort???

Farven er Silver check.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Maja_4000

Jeg har ikke gjort nogle af delene Men jeg købte en brugt lift til 150 kr , og jeg synes dengang at det var MEGET svært at finde en lift .. I hvert fald hvis det skulle være tæt på .. De fleste blev solgt med en vogn ..
Så jeg tror jeg bare ville sælge den nu .. Så slipper I også for at opbevarer den

Anmeld

10. april 2012

cecilie1984

Maja_4000 skriver:

Jeg har ikke gjort nogle af delene Men jeg købte en brugt lift til 150 kr , og jeg synes dengang at det var MEGET svært at finde en lift .. I hvert fald hvis det skulle være tæt på .. De fleste blev solgt med en vogn ..
Så jeg tror jeg bare ville sælge den nu .. Så slipper I også for at opbevarer den

Tænker også min barnevogn er mest sort

og tænker man kan ALTID finde en helt sort lift som også sagtens kan bruges til.

vedhæfter lige et billede af min vogn og lift

tænker du ik også en sort lift kan bruges hvis man ikke kan finde den der rigtigt hører til??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. april 2012

4kløver

Jeg ville vente. Vis jeg skulle ha vogn ville jeg købe en med lift så jeg ud og lede. Og så passer det sammen.

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

Sagtens !

Anmeld

10. april 2012

MLT

Hvis det var mig, så havde jeg solgt liften nu, hvis vi alligevel ikke brugte den, og heller ikke havde i sinde at komme til at bruge den igen. Dog vil jeg ikke selv købe en barnevogn uden lift, hvis det var en, som skulle bruges til 'hverdagsbrug', og ikke bare som altan barnevogn.. 

Anmeld

10. april 2012

Guldimaven

Jeg ville vente og så sælge det hele sammen! Hvis jeg skulle købe barnevogn, ville jeg helst have en med lift til.

Anmeld

10. april 2012

Clisolka

cecilie1984 skriver:

Vi skal ikke have flere børn så vi sælger vores baby ting hen af vejen.

Men er blevet i tvivl ang liften.

Skal man sælge den nu eller vente til om 3-4 år når barnevognen skal sælges??

Tænker den er jo mere værd nu så kan nok bedre få feks 500 kr for den nu end om 3 år. Og til den tid er barnevognen jo også så gammel at jeg ikke kan få så meget for den, så betyder det noget om liften sælges med eller uden barnevognen???

Både vogn og lift er kun brugt til 1 barn.

Hvad gør/har i gjort???

Farven er Silver check.

Indtil videre gemmer jeg min lift, hvis nu der skulle komme en lillebror/søster, men hvis ikke jeg skulle bruge den, kunne jeg sagtens finde på at sætte den til salg 

Anmeld

10. april 2012

cecilie1984

Babymor2010 skriver:

Indtil videre gemmer jeg min lift, hvis nu der skulle komme en lillebror/søster, men hvis ikke jeg skulle bruge den, kunne jeg sagtens finde på at sætte den til salg 

Har sat den til salg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.