Tilde og ...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Tildes mor

Ja vi har jo et større projekt foran os med 3 navne der skal findes ... og eftersom vi lige nu ikke kender kønnene og heller ikke ønsker at kende dem så er det jo faktisk hele 6 navne der skal findes.

Vi har i forvejen Tilde Marie og har et stort ønske om at hvis vi får en søn skal han hedde Christian til mellemnavn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Silas&Mille

Har godt nok kun et navn.

Men det første navn der kom frem ved mig da jeg så navnet Tilde, var Tristan

Tilde og Tristan.

Men kan desværre ikke lige komme på to navne mere.

Anmeld

10. april 2012

Alexander&Lærke

Hvad med at kalde alle drengene enten 1-2 el 3 for Christian til mellemnavn og så et foranvn, syntes jeg kunne være sødt og hvis der nu viser sig at være piger så Marie til mellem navn... 

Men ja kan godt se der er lidt svært med 6 navne...

kan da lige komme med nogle forslag.

Amalie, Alberte og Lærke 

William, Lukas og Tristian 

Bare lige mine favoritter

Anmeld

10. april 2012

Flødebollen

Tildes mor skriver:

Ja vi har jo et større projekt foran os med 3 navne der skal findes ... og eftersom vi lige nu ikke kender kønnene og heller ikke ønsker at kende dem så er det jo faktisk hele 6 navne der skal findes.

Vi har i forvejen Tilde Marie og har et stort ønske om at hvis vi får en søn skal han hedde Christian til mellemnavn 

Jeg synes rigtig godt om Tristan, men Tristan Christian?.. Måske

Vildt, at I venter trillinger

Anmeld

10. april 2012

Flødebollen

Silas&Mille skriver:

Har godt nok kun et navn.

Men det første navn der kom frem ved mig da jeg så navnet Tilde, var Tristan

Tilde og Tristan.

Men kan desværre ikke lige komme på to navne mere.

SJOVT!

Jeg havde det på nøjagtig samme måde

Anmeld

10. april 2012

Tildes mor

Mette&Alexander skriver:

Hvad med at kalde alle drengene enten 1-2 el 3 for Christian til mellemnavn og så et foranvn, syntes jeg kunne være sødt og hvis der nu viser sig at være piger så Marie til mellem navn... 

Men ja kan godt se der er lidt svært med 6 navne...

kan da lige komme med nogle forslag.

Amalie, Alberte og Lærke 

William, Lukas og Tristian 

Bare lige mine favoritter

Alberte og Lærke er faktisk to af de navne der stod højest på min liste da jeg ventede Tilde - og det samme med Lukas 

William er også et super lækkert navn som jeg ved kæresten elsker 

Og Tristan og Amalie ... dem er der bare ikke nogle af os der kan lide  - og jeg ved egentlig ikke hvorfor 

Anmeld

10. april 2012

Alexander&Lærke

Tildes mor skriver:

Alberte og Lærke er faktisk to af de navne der stod højest på min liste da jeg ventede Tilde - og det samme med Lukas 

William er også et super lækkert navn som jeg ved kæresten elsker 

Og Tristan og Amalie ... dem er der bare ikke nogle af os der kan lide  - og jeg ved egentlig ikke hvorfor 

Men så er jeg da ikke helt ved siden af.....

Nej Amalie der kommer mange jo til at tænke på hende fra tv, kender hende ikke selv men har hørt at hun ikke er for klog... 

Anmeld

10. april 2012

Ciss

Tildes mor skriver:

Vera Elise

Tone Linnea

Lena Therese

Iris Helene

Ida Mathilde

Ole Christian

Mikkel Tobias

Anmeld

10. april 2012

Tildes mor

Mette&Alexander skriver:

Men så er jeg da ikke helt ved siden af.....

Nej Amalie der kommer mange jo til at tænke på hende fra tv, kender hende ikke selv men har hørt at hun ikke er for klog... 

Ja hende tænker jeg også på, manden tænker på en pige fra hans klasse da han gik i folkeskole som mobbede ham fordi han havde briller 

Anmeld

10. april 2012

MLT

De første drengenavne der falder mig ind er Andreas og Anton

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.