Ny opdatering og billeder af Tristan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MaybeBaby

Endelig er jeg herinde igen. Hvordan går det med jer, de damer og babyer? :-)
Så har den nye sp været her og lillemanden vejer 9.65 kg fordelt på 74 cm. Han er 9 dage fra at blive 7 mdr og alt sker bare i en fart, som er svær at følge med til! :-) Men dejlig, dét er han sgu! Og nu har sp og jeg aftalt, at vi skal have natflasken væk. Han har ikke behov for den - det er bare en "uvane" at han vågner op. For jeg kan give ham en flaske et par timer før kl 5, men alligevel vågner han kl 5. Det er også rart, at han ikke skal have mælk (der jo indeholder lidt sukker), når han engang får tænder. Og man kan jo ikke lave en opdatering uden et par billeder fra de sidste par måneder

/Mette - stolt stolt stolt mor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Så har den nye sp været her og lillemanden vejer 9.65 kg fordelt på 74 cm. Han er 9 dage fra at blive 7 mdr og alt sker bare i en fart, som er svær at følge med til! :-) Men dejlig, dét er han sgu! Og nu har sp og jeg aftalt, at vi skal have natflasken væk. Han har ikke behov for den - det er bare en "uvane" at han vågner op. For jeg kan give ham en flaske et par timer før kl 5, men alligevel vågner han kl 5. Det er også rart, at han ikke skal have mælk (der jo indeholder lidt sukker), når han engang får tænder. Og man kan jo ikke lave en opdatering uden et par billeder fra de sidste par måneder

Tristan er den smukkeste Tristan i verden! Han er bare sådan en kramme en! Hihi!

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Tristan er den smukkeste Tristan i verden! Han er bare sådan en kramme en! Hihi!

Nåååårh, tak søde Heidi (mor til den skønneste William!)

Anmeld

10. april 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Nåååårh, tak søde Heidi (mor til den skønneste William!)

Hehe

I øvrigt er det i en lille by der hedder Serup på lørdag!

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Hehe

I øvrigt er det i en lille by der hedder Serup på lørdag!

Det er rigtig - mange tak

Anmeld

11. april 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Ihh hvor er han bare skøn altså!

Dejligt med natflasken. Jeg kunne også godt tænke mig at stoppe amningen snart, men ved ikke helt hvordan! slet ikke når han stadig spiser 2-3 gange om natten. Work in progress hehe

Men dejligt at høre, at han vokser og trives!  

Anmeld

11. april 2012

***S***

Hold nu k... Hvor er han lækker!! Meget køn baby! Dejlig at hører alt går godt!  

Anmeld

11. april 2012

Kofoed.

Herinde igen? Forresten, kommer du på lørdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.