Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej! D. 27 april faar vi at vide om det bliver en pige eller en dreng... er saa spaendt!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uh hvor bliver det spændende, jeg gætter på en dreng, da din mave "hænger" langt nede! FLOT det er den! Tillykke!
Hvad tror du selv?
1234567890 skriver: Hej! D. 27 april faar vi at vide om det bliver en pige eller en dreng... er saa spaendt!!!
hvornår er du sat til???
Mig med maven skriver: Uh hvor bliver det spændende, jeg gætter på en dreng, da din mave "hænger" langt nede! FLOT det er den! Tillykke! Hvad tror du selv?
Takk Jeg havde egentlig troet paa en pige... har hoert maven skal vaerer rund hvis pige og spids naar det er en dreng...og syntes bare den er rund. Men det er ogsaa foerste gang jeg gaetter paa hvad der gemmer sig inde i en gravid mave, saa maaske du har ret ... we'll see! glaeder mig vildt! tak for dit svar
engodmor skriver: hvornår er du sat til???
d. 31 oktober .. er naesten 11 uger henne... hvad gaettede du paa?
babymus77 skriver: Uhh det bliver spændende:-)!Jeg tror der gemmer sig en pige:-)
Uhh det bliver spændende:-)!Jeg tror der gemmer sig en pige:-)
har jeg ogsaa gaettet paa
PIGE
Jeg syntes din mave, minder om min og jeg venter mig en lille prinsesse
dreng
er ikke ret meget i tvivl
Tanjadamgaard skriver: PIGE Jeg syntes din mave, minder om min og jeg venter mig en lille prinsesse
i like what i hear... hihi.... jeg gaetter ogsaa paa en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128