35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

grøn · ært

AalborgPigen skriver:

Ej hvor en fin mave  

Taak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Kløver

Sikke en fin babyhule

Anmeld

11. april 2012

grøn · ært

Maja84 skriver:

Sikke en fin babyhule

uh, jeg troede lige du havde skrevet bule ;-P Men Hule - tak!! :-D 

Anmeld

11. april 2012

babymus77

grøn · ært skriver:

Heheh, jaa. Nu tænker jeg jo tilbage på da jeg var 25+ og jeg kan kun sige; tiden går både hurtigt og langsomt nu. Langsomt især fordi man har tendens til nu at tælle ned, til terminsdagen. Og så kan hver dag bare føles som en evighed og man vil bare have tallet 0!! ;-) Jeg synes også tiden fremad går laaangsomt, men tænker jeg tilbage, så synes jeg tiden er gået utrolig hurtig! Og med nu kun 34 dage til termin, så fatter jeg slet ikke, hvor al tiden blev af?! :-P

Neej, hvor dejligt med en 3D/4D scanning! Vi vil ikke kende til kønnet, men hvis vi ville, så havde vi også fået en sen scanning :-) Vi fik en tidlig 3D/4D scanning i 9+ og det er jo bare en fantastisk oplevelse, at se sit barn på den måde. Det kan jo slet slet ikke sammenlignes med ultralyd på hospitalet!
Jeg glæder mig rigtig meget til at kende til kønnet. Jeg har dog en moderlig fornemmelse af, at det bliver en dreng ;-) Skørt nok drømmer jeg så kun om, at jeg føder en mørkhåret pige. Det er spææændende!! :-D 

Hehe ja den kære ventetid:-) Jeg synes nu den er lang... Jeg drømte faktisk også jeg fik en pige, men kunne godt tænke mig en dreng mere... Er ligeglad hvad det end måtte blive!!! Men inderst inde turde jeg ikke håbe på det blev en dreng igen, ( hvilket det gør) Mave sammenligning hvis vi ser bort fra jeg er en hval pt:-) Så kunne vores maver godt ligne lidt!!Så jeg tror også du gemmer en dreng;-)

Anmeld

15. april 2012

grøn · ært

babymus77 skriver:

Hehe ja den kære ventetid:-) Jeg synes nu den er lang... Jeg drømte faktisk også jeg fik en pige, men kunne godt tænke mig en dreng mere... Er ligeglad hvad det end måtte blive!!! Men inderst inde turde jeg ikke håbe på det blev en dreng igen, ( hvilket det gør) Mave sammenligning hvis vi ser bort fra jeg er en hval pt:-) Så kunne vores maver godt ligne lidt!!Så jeg tror også du gemmer en dreng;-)

Hihi, jaa, hvis man kan regne med det der mave-halløj, så har jeg i hvert fald også en "drenge-mave". Man kan i hvert fald slet ikke bagfra se, at jeg er gravid. Min farmor var meget sød: "Vend dig lige om! .....-jep! Det bliver en dreng - ingen tvivl der! I får en dreng". Hehe 

Har I fundet et navn til jeres lille dreng så? :-) Jeg er såååå spændt på, hvad det bliver og glæder mig helt vildt til at tage det op i armene og kigge efter  

Anmeld

15. april 2012

babymus77

grøn · ært skriver:

Hihi, jaa, hvis man kan regne med det der mave-halløj, så har jeg i hvert fald også en "drenge-mave". Man kan i hvert fald slet ikke bagfra se, at jeg er gravid. Min farmor var meget sød: "Vend dig lige om! .....-jep! Det bliver en dreng - ingen tvivl der! I får en dreng". Hehe 

Har I fundet et navn til jeres lille dreng så? :-) Jeg er såååå spændt på, hvad det bliver og glæder mig helt vildt til at tage det op i armene og kigge efter  

Det kan jeg godt forstå;-) Og så er det jo lige omlidt;-) Ja han skal hedde Julius;-) Efter min far, farfar, oldefar, tip oldefar;-) De hed det alle til mellemnavn!!!!! Jeg glæder mig også som en gal!!! Det er helt vildt;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.