Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg vil også gerne melde mig ind
jeg venter mit 3 barn er 4+3 efter min egen beregninger så har jeg termin d 16 dec..
jeg bor i midtjylland i viborg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flowers skriver: Hejsa, jeg har ud fra min egen beregning termin d. 30. november, så jeg tager nok en december gruppe hvis det er Jeg skriver mig dog ikke op endnu, da de to sidste graviditeter blev aborter, så jeg venter lige og ser ^^ Jeg er fra Aalborg området
Hejsa, jeg har ud fra min egen beregning termin d. 30. november, så jeg tager nok en december gruppe hvis det er Jeg skriver mig dog ikke op endnu, da de to sidste graviditeter blev aborter, så jeg venter lige og ser ^^ Jeg er fra Aalborg området
ååhh... jeg krydser ihvertfald fingre for den bliver der
har godt nok termin i November og ikke December
Jenie skriver: Hej Piger Jeg er i 5. uge og ved godt det stadig er tidligt og alt det der Jeg er førstegangs gravid men undrer mig over der ikke er flere i December gruppen... ? nogen der vil følges ?
Hej Piger
Jeg er i 5. uge og ved godt det stadig er tidligt og alt det der
Jeg er førstegangs gravid
men undrer mig over der ikke er flere i December gruppen... ?
nogen der vil følges ?
Måske . Har testdag om en uge ca
Suuuper fedt der alligevel er så mange
vi kan jo få os en helt hyggelig lille gruppe
come2 skriver: Måske . Har testdag om en uge ca
Nej hvor spændende held og lykke til dig
håber på 2 streger
Findes der grupper for de forskellige termins måneder, hvis ja hvor finder man dem så? ;-)
putput92 skriver: Findes der grupper for de forskellige termins måneder, hvis ja hvor finder man dem så? ;-)
yep det gør der den ligger under Debatter i den orange bjælke og så under mødre-og terminsgrupper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128