GOD håndcreme!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. april 2012

HeidiØ

Efter William spiser mere alm mad, står jeg nonstop med hænder i vand sys jeg - det har resulteret i sprukne og super tørre hænder - har altid bare brugt den fede blå fra nivea, men den er bare slet ikke god mere!

Hvilken håndcreme bruger i? Helst uden for meget duft!

fra sandpapirshænderne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Efter William spiser mere alm mad, står jeg nonstop med hænder i vand sys jeg - det har resulteret i sprukne og super tørre hænder - har altid bare brugt den fede blå fra nivea, men den er bare slet ikke god mere!

fra sandpapirshænderne!

jeg bruger decubal

Anmeld

10. april 2012

Livas mor

Vi bruger Locobase fedtcreme eller Exo-derma, begge købt på apoteket, da vores lille pige har børneeksem oveni og de bruges som supplement til hendes binyrebark, som hun desværre er meget afhængig af for at undgå sår og røde plamager..

Anmeld

10. april 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

jeg bruger decubal

Tak!

Anmeld

10. april 2012

HeidiØ

Livas mor skriver:

Vi bruger Locobase fedtcreme eller Exo-derma, begge købt på apoteket, da vores lille pige har børneeksem oveni og de bruges som supplement til hendes binyrebark, som hun desværre er meget afhængig af for at undgå sår og røde plamager..

Er det også til voksne?

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

fra sandpapirshænderne!

Jeg bruger decubal fra apoteketet Den er fantastisk  ... Den koster godt nok 90,- . Men det er til at overleve, for den er kæmpe stor og varer i 100 år... Ellers i sparetider, bruger jeg olive fra netto til 14.95 Den er også rigtigt god .. 

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

jeg bruger decubal

Også mig Den er fantastisk  

Anmeld

10. april 2012

Kloster

Hej.

Jge har prøvet såå mange håndcremer, da jeg har arbejdet på slagteri og de sidste 7 år på plejehjem. Så mine hænder er helt fri for egen fugtballance

Men men men.... Jeg er simpelthen blevet bidt af Rema1000's Organic Circle til 19,95,-

Den er uden oarfume, parabener, farve og er har ECO-CERT, Svanemærket og Astma-allergimærket. Også til kun 20,-

Den er hurtig absoberende og nem at arbejde med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. april 2012

nusenjo88

Jeg bruger camferine. Den tørrer hurtigt ind og de tørre hænder er hurtigt væk. Ellers bruger jeg aderma fra apoteket. Den er uden alle mulige kemikalier i og er SUPER god. Men også lidt dyr. Derfor bruger jeg camferine som supplement.

Anmeld

10. april 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg bruger decubal fra apoteketet Den er fantastisk  ... Den koster godt nok 90,- . Men det er til at overleve, for den er kæmpe stor og varer i 100 år... Ellers i sparetider, bruger jeg olive fra netto til 14.95 Den er også rigtigt god .. 

Ja, de er dyre, men pyt, bare den hjælper !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.