Påskeæg og flødeboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

I min opskrift skal de køre til det når en temperatur på ca 40 grader. Og så det er altså noget til. Og når det så når derned så skal de lige ha et par omgange på maks hastighed..

Minder dine om dem man køber så ? :b
Hvilken opskrift bruger du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Haha Jeg har heller ikke godt af det (;

Jeg er endda begyndt i fitness og skal derhen idag.. Men så har jeg jo en undskyldning for at spise dem  

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Minder dine om dem man køber så ? :b
Hvilken opskrift bruger du ?

Ikke helt. Men jeg syns de er fint luftige Men noget tid siden jeg sidst har lavet dem

Jeg har fået opskriften af en bager. Fordel: Smager super godt. Faktisk ligesom når bageren har dem. Ulempe: Nogle ting er du nødt til at købe hos din bager for du kan ikke få det i supermarkedet. Og portionen er giga stor

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

Jeg er endda begyndt i fitness og skal derhen idag.. Men så har jeg jo en undskyldning for at spise dem  

Hvor er du sej Det har jeg ikke rygrad til

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Ikke helt. Men jeg syns de er fint luftige Men noget tid siden jeg sidst har lavet dem

Jeg har fået opskriften af en bager. Fordel: Smager super godt. Faktisk ligesom når bageren har dem. Ulempe: Nogle ting er du nødt til at købe hos din bager for du kan ikke få det i supermarkedet. Og portionen er giga stor

Hvad er det for nogle ting ? Det lyder spændende

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Maja_4000 skriver:

Jeg lavede marcipan-påskeæg og miniflødeboller med marcipanbund igår
Æggene er med nougat , kaffe , jordbær og ren marcipan .. Og nogle af flødebollerne er med jordbærskum (: De er GODE ! Hehe .. Dog synes jeg personligt at skummet skal være mere luftigt .. Tænker om man kan vende noget flødeskum i eller sådan noget ,. Nogle med erfaringer ? :b

Æskerne blev brugt til værtindegave til min mormor og morfar og som påskeæg til mine forældre

Det ser sgu TOP nice ud.. Rigtig fine og garanteret lækkert.

Også nogen rigtig fine æsker. det var vidst ikke helt dumt at være i familie med dig her i påsken.^^

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Hvad er det for nogle ting ? Det lyder spændende

Marengshvider Det er en slags pulver æg. Man kan jo sikkert godt lave det uden men ved ikke hvad forholdene så er. Og jeg har en kanon sød lokal bager som jeg får lov at købe det fra. Ligesom jeg får lov til at købe røre margaringe og rulle margarine osv. Fantastisk

Anmeld

10. april 2012

Malli

Maja_4000 skriver:

Jeg lavede marcipan-påskeæg og miniflødeboller med marcipanbund igår
Æggene er med nougat , kaffe , jordbær og ren marcipan .. Og nogle af flødebollerne er med jordbærskum (: De er GODE ! Hehe .. Dog synes jeg personligt at skummet skal være mere luftigt .. Tænker om man kan vende noget flødeskum i eller sådan noget ,. Nogle med erfaringer ? :b

Æskerne blev brugt til værtindegave til min mormor og morfar og som påskeæg til mine forældre

Ej hvor ser de lækre ud  hvordan laver du jordbærskummet, og hvad er opskriften på det du har puttet ind i æggene?

uhmmm bliver helt lækker-smækker-sulten 

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Hvor er du sej Det har jeg ikke rygrad til

Det skal du ikke sige Har været medlem en gang, der lå mit medlems kort i tasken i ½ år Men nu skal de ha .. Så jeg har meldt mig til 3 hold om ugen .. Men de fleste gange er enten min søster eller veninde med.. Så er det nemmere at tage sig sammen Kan også mærke denne gang at jeg bliver helt hug på det ... Fordi jeg kan mærke mine muskler gør ondt

Anmeld

10. april 2012

L&V

Maja_4000 skriver:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=26498

Ska marcipan bundene ikke bages??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.