gad vide hvornår tænderne kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.536 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Charlotte_82

min datter på knap 10 måneder har stadig ingen tænder fået..synes det er meget mærkeligt. Storebror og storesøster fik begge de første tænder ved omkring 6 måneder så kan ikke forstå at Melanie ikke har fået nogen endnu..

Andre med børn der har fået tænder sent? eller med børn som Melanie der stadig ikke har fået nogen?

Dog vil jeg sige at med hensyn til amning er jeg vist glad for at hun ingen har fået...av av :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Mette-Marie

Hejsa, Oskar fik sine første tænder da han var 9 mdr. Men så kom der også 8 stk. på én gang:'( I vandalens vuggestue, er der en dreng på 13 mdr. som ikke har fået tænder endnu:P Mht. amning har det aldrig været et problem - jeg ammer stadigvæk om aftenen og bassen har aldrig bidt mig:D kh Mette-Marie og Oskar - nu med 14 tænder (14 mdr.)

Anmeld

8. marts 2008

Stumpen

Mathilde fik sin første tand 14 dage før sin 1-års fødselsdag..
I dag er hun 1½ og har 4 tænder.. -2 for oven og 2 for neden og de 2 for oven er ikke kommet helt ud endnu..
Qnus Anja..

Anmeld

8. marts 2008

Charlotte_82

hi hi så er der da håb endnu for vores lille pus :D overvejede ellers kraftigt om jeg bare skulle besetille et gebis til hende :))

Anmeld

11. marts 2008

Githa

Patrick var også længe om tænderne, den første kom da han var 10 måneder :$

Anmeld

23. marts 2008

Nadi

Oliver har heller ikke fået nogle tænde endnu. Han bliver snart 9 mdr så synes da godt de snart må komme ;) Men fik at vide de kunne komme fra 6 mdr-1,5 år, så jeg tror ikke de kommer i den nærmeste fremtid! Har jo også lidt tid at løbe på :)

-Nadia

Anmeld

16. april 2008

Skovurt

NU sker det her :D

Leander er ved at få sin første tand.. eller... har fået den... ved ikke hvad det hedder - men i hvert fald er den brudt op så den kan ses en smule, og helt sikkert mærkes :D
Vi bemærkede den første gang d. 10. april, så han var 6 mdr. og 8 dage :)

Anmeld

16. april 2008

MrsMartens

David fik den første sidste mandag, og nr. 2 idag..... men han bider heldigvis ikke, så amningen køre stadig!!
:D

Hov, David er 8½ mdr!

Anmeld

16. april 2008

D.B.L

Fortvivl ikke, har en bekendt hvis datter først fik tænder efter hun var fyldt et år. De er så kommet væltende siden da.

Anmeld

16. april 2008

H+S Skjolgborg.

ja her var min søn 3 mdr og 3 uger da han fik sin første tand også vælde de ind og som 14 mdr havde ham dem alle...

victoria fik dog første sin første tand da hun var næsten 6 mdr også vælde de in men nu er hun 20 mdr og mangler sku stadig 4 dem helt bagste kan jeg se øvøv..

må give dig ret amme du så pyha der ikke er en masse tænder gør mega ondt hved jeg fra min søn af......

Når der pt ikke er nogle hved 10 mdrs aldren så ville jeg være ret sikker på kommer der en så vælder de ind mdr for mdr...

Har jeg hørt flere sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.