Kan man være gravid med negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.929 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har testet flere gange, men den er hvergang negativ.

Jeg har kvalme om aftenen, føler mig træt, er sulten, og maven vokser.

For 3 4 uger siden begyndte der at komme gennemsigtige dråber ud af mine bryster, nu kommer der KÆMPE hvide dråber og de flyder bare ud når jeg presser på brystet.

Mærker jeg tarmbevægelser, eller kan det være et barn? Har følt det i lidt over en måned nu, i starten en gang imellem, men nu hver dag.

Jeg har et barn i forvejen og meget ligner min graviditet med det. Men det var utrolig aktiv og er det stadig, disse følelser i maven er mere forsigtige hvor mit barn nærmest kunne få mig i bevægelse når h'n sparkede.

Ja tænker jeg må være langt hende med disse symptomer og min mens har da også være mindre end den plejer, men har taget p-piller og har gjort det førhen i flere år uden at blive gravid.

MON JEG ER INDBILDT GRAVID? Har da aldrig hørt om man kan gå så langt i en graviditet uden at teste positiv. Har nævnt det for lægen nogen gange, men han siger det er p-pillerne der giver mig symptomer.

Hmmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Anonym trådstarter

Ingen der har noget viden om sådan noget så jeg kan sove roligt i nat?

Anmeld

9. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

For 3 4 uger siden begyndte der at komme gennemsigtige dråber ud af mine bryster, nu kommer der KÆMPE hvide dråber og de flyder bare ud når jeg presser på brystet.

Mærker jeg tarmbevægelser, eller kan det være et barn? Har følt det i lidt over en måned nu, i starten en gang imellem, men nu hver dag.

Jeg har et barn i forvejen og meget ligner min graviditet med det. Men det var utrolig aktiv og er det stadig, disse følelser i maven er mere forsigtige hvor mit barn nærmest kunne få mig i bevægelse når h'n sparkede.

Ja tænker jeg må være langt hende med disse symptomer og min mens har da også være mindre end den plejer, men har taget p-piller og har gjort det førhen i flere år uden at blive gravid.

MON JEG ER INDBILDT GRAVID? Har da aldrig hørt om man kan gå så langt i en graviditet uden at teste positiv. Har nævnt det for lægen nogen gange, men han siger det er p-pillerne der giver mig symptomer.

Hmmm..

Man kan sagtens være gravid med en negativ test. Snak med din læge og få evt taget en blodprøve

Anmeld

9. april 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hmmm..

Hmm det lyder lidt vildt, men med de symptomer du beskriver, ville jeg også insistere på en blodprøve, eller endnu bedre, gynækologisk undersøgelse/scanning!

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har en svigerinde, som er jordemoder og sonograf - hun kunne hurtigt afklare om der er et barn eller ej (Du kan sikkert også tale med et andet scanningssted)

Det er i hvert fald den bedste sikkerhed!

Anmeld

9. april 2012

Ka+Ma=Be

Hvor gammelt er dit barn forresten? Mælkeproduktionen kan selvfølgelig altid kickstarte igen, selvom man ikke længere ammer.

Tarmbevægelser har også virkelig gjort mig i tvivl nogle gange! Det er jo så vildt!

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor gammelt er dit barn forresten? Mælkeproduktionen kan selvfølgelig altid kickstarte igen, selvom man ikke længere ammer.

Tarmbevægelser har også virkelig gjort mig i tvivl nogle gange! Det er jo så vildt!

mit barn er 1 år. Har ikke ammet siden h'n var 3 måneder og supplerede med flaske.

Anmeld

9. april 2012

Kamulla

dit sind kan VIRKELIG gøre du føler der er et barn..

jeg lave for sjov en tråd på en anden side fordi jeg led af nogle sjove synptomer som gjorde at hvis ikke det var umuligt, så ville jeg tro jeg var gravid...

det startede en bølge af jeg nok VAR gravid.. gik i panik, for så ville jeg være halvejs.. lige med det samme så jeg at jeg havde stor mave, rumlen i maven konstant.. ømme bryster osv.. 

kontaktede lægen som sagde at jeg kunne IKKE være gravid på negativ test.. så det tror jeg heller ikke du er.. for du skal producere HCG for at gravid.. og det burde man meget vel gøre hvis du avr så langt henne som du tror

ps. min store mave og rumlen i maven er helt forsvundet.. samt de andre indbildte symptomer.. nøjs jeg sov dårligt de mange dage det stod på..

så fed her var jeg, min mave tog form forfra som en gravids, jeg mærkede seriøst liv.. men sådan så testene ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

jeg lave for sjov en tråd på en anden side fordi jeg led af nogle sjove synptomer som gjorde at hvis ikke det var umuligt, så ville jeg tro jeg var gravid...

det startede en bølge af jeg nok VAR gravid.. gik i panik, for så ville jeg være halvejs.. lige med det samme så jeg at jeg havde stor mave, rumlen i maven konstant.. ømme bryster osv.. 

kontaktede lægen som sagde at jeg kunne IKKE være gravid på negativ test.. så det tror jeg heller ikke du er.. for du skal producere HCG for at gravid.. og det burde man meget vel gøre hvis du avr så langt henne som du tror

ps. min store mave og rumlen i maven er helt forsvundet.. samt de andre indbildte symptomer.. nøjs jeg sov dårligt de mange dage det stod på..

så fed her var jeg, min mave tog form forfra som en gravids, jeg mærkede seriøst liv.. men sådan så testene ud

Det ved jeg. og overbeviser mig selv om der ike er noget. Men hver gang jeg har glemt det, så sker der noget nyt. F. eks mælken som nu bare flyder ud.

Det er så irriterende! Bare man havde en skanner stående her i stuen så man kunne få vished med det samme.

Men føler mig lidt skør når lægen siger det ikke er noget, bare p-pillerne.

Anmeld

9. april 2012

Ka+Ma=Be

Kamulla skriver:

Hvor er det vildt!  Men ja, det er helt utroligt hvad hjernen kan bilde én ind! 

Anmeld

9. april 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

mit barn er 1 år. Har ikke ammet siden h'n var 3 måneder og supplerede med flaske.

Mælkeproduktionen kan gå igang af sig selv i op til flere år efter du har ammet! Så en "indbildt" graviditet/psyken kunne sikkert godt påvirke den.

Jeg tror ikke umiddelbart du er gravid, men jeg tror ikke selv, at jeg ville falde til ro, før jeg var blevet tjekket! Just in case!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.