Ventetøj: søger ventetøj str 46 til min svigerinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
627 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2012

celkt

mest bukser, lange og 3/4, nu hvor vi går foråret i møde. Gerne fra kbh område. Bluser og kjoler har også interesse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

onlyme

celkt skriver:

mest bukser, lange og 3/4, nu hvor vi går foråret i møde. Gerne fra kbh område. Bluser og kjoler har også interesse.

Jeg har en nederdel i str L Og nogle puf leggins i str M ''sort'' men de er meget store af sig,. Passer mig og jeg bruger L,. Også har jeg et par lange i grå str L også :-)

Anmeld

9. april 2012

celkt

onlyme skriver:

Jeg har en nederdel i str L Og nogle puf leggins i str M ''sort'' men de er meget store af sig,. Passer mig og jeg bruger L,. Også har jeg et par lange i grå str L også :-)

l er simpelthen ikke stort nok, - vi er nogle runde piger i vores familie...  Vi skal op i xl-xxl...

Anmeld

12. april 2012

amalfine

celkt skriver:

Er selv en dejlig rund str. 46 og har da 2 skønne kjoler fra mamalicious til salg, som begge kan benyttes som amme-kjole!

Den "guld" farvede er en str. L, men en MEGET stor en af slagsen, som jeg passede hele graviditeten - og jeg havde en kæmpe baby i mig

Den sorte er str. xl, og sidder skønt på kroppen, når man føler sig som en flodhest (foto er ikke mit eget, men et jeg har "lånt"&nbsp

Pris: 60,- pr. stk, eller 100,- for begge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2012

celkt

amalfine skriver:

Er selv en dejlig rund str. 46 og har da 2 skønne kjoler fra mamalicious til salg, som begge kan benyttes som amme-kjole!

Den "guld" farvede er en str. L, men en MEGET stor en af slagsen, som jeg passede hele graviditeten - og jeg havde en kæmpe baby i mig

Den sorte er str. xl, og sidder skønt på kroppen, når man føler sig som en flodhest (foto er ikke mit eget, men et jeg har "lånt"&nbsp

Pris: 60,- pr. stk, eller 100,- for begge.

hvis du lige kan vente til den 20 ;-) så vil jeg gerne købe dem begge, - for de er da for lækre....

Anmeld

13. april 2012

amalfine

celkt skriver:

hvis du lige kan vente til den 20 ;-) så vil jeg gerne købe dem begge, - for de er da for lækre....

Kan sagtens vente en uges tid mere

Ja, tak, de er nemlig rigtig skønne

Du kan bare skrive en pb til mig, når vi når d. 20. april. Så kan vi tage den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.