Alle de skavanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. april 2012

HopinWishin

Jeg tisser hele tiden!!! God Damn jeg render ud på det toilet hele tiden... og er kun 22+2...

Og så har jeg ondt i lænden... og nu er halsbrand også begyndt at melde sig lidt på banen....

Og om natten vågner jeg og er knas tør i munden..... og min mave hård som sten...

..... Men når det så er sagt, så er det heeerligt at mærke ærten sparker ind på maven om aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Chevro

Vil sige jeg døjer som dig :-) Det er skide irriterende, men fantastisk at være gravid! Jeg har de samme gener, men samtidig også en hel masse smerter :/ Det er simpelthen så træls at man skal tisse så meget, og om natten drikker jeg af og til en liter vand! - når man er nede og tisse i løbet af natten. Så bliver det til meget!

Anmeld

9. april 2012

HopinWishin

Chevro skriver:

Vil sige jeg døjer som dig :-) Det er skide irriterende, men fantastisk at være gravid! Jeg har de samme gener, men samtidig også en hel masse smerter :/ Det er simpelthen så træls at man skal tisse så meget, og om natten drikker jeg af og til en liter vand! - når man er nede og tisse i løbet af natten. Så bliver det til meget!

hehe.. det er nu rart nok at alle skavankerne fører til noget godt... og at man ikke er alene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.