Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville lige dele nogle billeder da jeg idag er 40+0
Billede 1: 6+4
Billede 2: idag 40+0
Er ihvertfal ikke vokset så meget, Vægten siger ialt +10kg, ingen strækmærker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du fin - men faktisk ikke så stor. Så må du vel også vente lidt på fødslen Held og lykke med det hele.
Michalala skriver: Hvor er du fin - men faktisk ikke så stor. Så må du vel også vente lidt på fødslen Held og lykke med det hele.
Mange tak Neej er meget "Lille" i forhold jeg er 40+0, Håber ikk jeg skal vendte så længe
Fin mave, selvom den ikke er så stor i forhold til at du har nået termin, men det er jo også lige meget, bare baby ligger og har det godt derinde
God fornøjelse med fødslen, håber den kommer snart
Nessie skriver: Fin mave, selvom den ikke er så stor i forhold til at du har nået termin, men det er jo også lige meget, bare baby ligger og har det godt derinde God fornøjelse med fødslen, håber den kommer snart
Præcis, det er det vigtigste
Mange tak, håber jeg også at den gør
LunaLykke skriver: Rigtig fin mave Jeg var også forholdsvis lille da jeg var 40+0 men jeg fødte på terminen - så det er ikke sikkert du behøver vente så længe
Rigtig fin mave Jeg var også forholdsvis lille da jeg var 40+0 men jeg fødte på terminen - så det er ikke sikkert du behøver vente så længe
Taak
Håber jeg heller ikke at jeg skal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128