Fra bonussønnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2012

An&Jo

Haha, min kæreste har lige ringet til mig for lige at høre om jeg havde bildt bonussønnen noget ind her i påsken..

Da han var blevet afleveret ved sin mor havde han nemlig fortalt hende at hans far havde lagt en baby i maven på mig.. plus at det altså var en lillesøster..

Måtte jo så fortælle farmand at det havde jeg ihvertfald ikke påstået på noget tidspunkt, så enten synes den lille frækkert at jeg er blevet tyk, eller også ønsker han sig en lillesøster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Kay

hihi ja fantasi er der nok af

Anmeld

9. april 2012

An&Jo

Kay skriver:

hihi ja fantasi er der nok af

hehe, ja det må man sige..

Anmeld

9. april 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Haha, min kæreste har lige ringet til mig for lige at høre om jeg havde bildt bonussønnen noget ind her i påsken..

Da han var blevet afleveret ved sin mor havde han nemlig fortalt hende at hans far havde lagt en baby i maven på mig.. plus at det altså var en lillesøster..

Måtte jo så fortælle farmand at det havde jeg ihvertfald ikke påstået på noget tidspunkt, så enten synes den lille frækkert at jeg er blevet tyk, eller også ønsker han sig en lillesøster..

haha det er da kun godt at han selv kan give udtryk for hvad han ønsker hehe

Anmeld

9. april 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

haha det er da kun godt at han selv kan give udtryk for hvad han ønsker hehe

haha, ja det er rigtigt..

Anmeld

9. april 2012

Zeus

An&Jo skriver:

Anmeld

9. april 2012

An&Jo

Zeus skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.