Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haha, min kæreste har lige ringet til mig for lige at høre om jeg havde bildt bonussønnen noget ind her i påsken.. Da han var blevet afleveret ved sin mor havde han nemlig fortalt hende at hans far havde lagt en baby i maven på mig.. plus at det altså var en lillesøster..Måtte jo så fortælle farmand at det havde jeg ihvertfald ikke påstået på noget tidspunkt, så enten synes den lille frækkert at jeg er blevet tyk, eller også ønsker han sig en lillesøster..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hihi ja fantasi er der nok af
Kay skriver: hihi ja fantasi er der nok af
An&Jo skriver: Haha, min kæreste har lige ringet til mig for lige at høre om jeg havde bildt bonussønnen noget ind her i påsken.. Da han var blevet afleveret ved sin mor havde han nemlig fortalt hende at hans far havde lagt en baby i maven på mig.. plus at det altså var en lillesøster..Måtte jo så fortælle farmand at det havde jeg ihvertfald ikke påstået på noget tidspunkt, så enten synes den lille frækkert at jeg er blevet tyk, eller også ønsker han sig en lillesøster..
haha det er da kun godt at han selv kan give udtryk for hvad han ønsker hehe
jydeinden skriver: haha det er da kun godt at han selv kan give udtryk for hvad han ønsker hehe
Zeus skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128