Chevro skriver:
Hej!
Jeg er sat til d. 8 juni - og døjer allerede så meget med voldsom træthed, smerter i hofter og ryg, maven bliver kæmpe! Så strækmærkerne er ankommet, og klør enormt! 
Jeg vil selvfølgelig gerne have at han bliver derinde, men jeg kan virkelig snart ikke holde ud til at gå rundt sådan her! Og man føler sig bare lidt som en dårlig mor,når man ikke kan holde ud at bære på ham 
Undskyld det lidt negative indslag! - men måtte bare lige ud med det 
Synes tit det virkelig er tabu hvis man ik synes alt ved graviditeten er super fantastisk. Her kan folk ik forstå når jeg siger der er dage hvor lillefisen er SÅ aktiv at maven bliver træt, det gør ondt når hun sparker og man bare ønsker hun ville være lidt mere stille. Så bliver der rynket på næsen og man får smidt den der bemærkning i hovedet at man bare skal være glad for man kan mærke liv! Jo jo bevares det er jeg da oz lykkelig over jeg kan, men derfor må hun gerne engang imellem skrue ned for dampen! 
Har hørt at det er meget normalt at man i slutningen af graviditeten bliver træt af at være gravid. Det er jo enormt hårdt for kroppen! Ja og ikke mindst psyken når man skal forholde sig til kæmpe mave og strækmærker som man måske aldrig slipper af med igen. Her er det kun kæresten og et vennepar der oz er gravide jeg deler det negative med. De forstår uden at dømme mig og uden at få mig til at føle mig som en dårlig mor
Men igen, alt for baby! Selvom det langt fra er helt lyserødt og fantastisk altid 
Anmeld