Mon nogen kan hjælpe med et klogt svar? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2012

pemiro

Hey alle..

Sagen er den, at når jeg er ude og gå, så bliver jeg øm nederst i maven, mellem skamben og navle.

Er der andre der har prøvet det? Jeg er idag 31+5.

Mit forslag til hvad det kan skyldes er, at bebs ligger med hovedet nedad og han så bliver tung for mine muskler nederst i maven når jeg går..

Har i andre ideer? Jeg skal til lægen på fredag til uge 32 tjek, så der spørg jeg nok også lige hvis det fortsætter jeg mærker meget liv ca hver anden time som jeg har gjort siden uge 20+, så jeg ved han har det godt derinde

På forhånd tak for jeres hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hey alle..

Sagen er den, at når jeg er ude og gå, så bliver jeg øm nederst i maven, mellem skamben og navle.

Mit forslag til hvad det kan skyldes er, at bebs ligger med hovedet nedad og han så bliver tung for mine muskler nederst i maven når jeg går..

Har i andre ideer? Jeg skal til lægen på fredag til uge 32 tjek, så der spørg jeg nok også lige hvis det fortsætter jeg mærker meget liv ca hver anden time som jeg har gjort siden uge 20+, så jeg ved han har det godt derinde

jeg har det på samme måde, tror bare det er fordi baby møffer lidt rundt med hovedet

Anmeld

9. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg har det på samme måde, tror bare det er fordi baby møffer lidt rundt med hovedet

Det er ikke som sådan i bækkendelen.. Mere oppe over bækkenet

Ved ikke om det kan være hans hoved, det ligger helt inde ved min rygrad omtrent hehe.. Han gemmer sig den lille gut

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det er ikke som sådan i bækkendelen.. Mere oppe over bækkenet

Ved ikke om det kan være hans hoved, det ligger helt inde ved min rygrad omtrent hehe.. Han gemmer sig den lille gut

hehe ja det kunne jo være

Anmeld

9. april 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Hey alle..

Det kunne godt tyde på at han er ved at "bore" sig fast nedad - det var det svar jeg fik fra min JM på det tidspunkt  Puha, jeg kan lige så tydeligt huske smerterne 

Anmeld

9. april 2012

pemiro

Babymor2010 skriver:

Det kunne godt tyde på at han er ved at "bore" sig fast nedad - det var det svar jeg fik fra min JM på det tidspunkt  Puha, jeg kan lige så tydeligt huske smerterne 

Også selvom det ikke er i knogler og led de gør ondt?

Jeg ved han har ligget med hovedet nedad i en del uger efterhånden. Vil skyde på ca 6, da jeg kunne mærke bevægelser og spark lndre sig

Anmeld

9. april 2012

pemiro

Babymor2010 skriver:

Og det er også kun når jeg går.. Ingen andre tidspunkter

Anmeld

9. april 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Og det er også kun når jeg går.. Ingen andre tidspunkter

Jeg kunne ikke gå 2 m før jeg måtte holde pause - og hjælp op fra seng og sofa, for det gjorde bare ondt. Ellers havde jeg heller ikke ondt 

Anmeld

9. april 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Også selvom det ikke er i knogler og led de gør ondt?

Jeg ved han har ligget med hovedet nedad i en del uger efterhånden. Vil skyde på ca 6, da jeg kunne mærke bevægelser og spark lndre sig

Så kan det være han er ved at sætte sig fast? Ellers må du lige høre lægen ad når du skal afsted til tjek 

Anmeld

9. april 2012

pemiro

Babymor2010 skriver:

Så kan det være han er ved at sætte sig fast? Ellers må du lige høre lægen ad når du skal afsted til tjek 

Janen så er det vel nok bare det hehe... Troede det var meeeegeT mere smertefuldt når de begyndte på det..

Men nu je tænker, så drejer han også meget fra side til side oppe øverst i maven (eller i hvert fald her jeg mærker det), så det er skam nok bare det han har gang i, den lille bandit hehe..

Min kæreste siger også jeg er begyndt at vralte lidt, måske det skyldes at han borer i bækkenet så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.