Barnevogne: Emmaljunga barnevogn til salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. maj 2012

Sille10

Hej Henriette,

Besynderligt at der ikke er nogen interesseret til vognen. Den ser pæn ud, og prisen kan man da ikke klage over.

Har du prøvet at sætte den på dba.dk eller trendsales.dk??

Mange hilsner fra Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Sille10 skriver:

Hej Henriette,

Besynderligt at der ikke er nogen interesseret til vognen. Den ser pæn ud, og prisen kan man da ikke klage over.

Har du prøvet at sætte den på dba.dk eller trendsales.dk??

Mange hilsner fra Charlotte

Den har været på dba.guloggratis og facebook i ca 2 mdr nu og starte på 2500 kr så ned og ned i prisen.

nu kun 1600 kr syntes også det er underligt troede de var let og sælge det mærke men min basson og trille fix til mine to andre børn gik ti gang hurtiger de var dårlig på salgs siderne før de var solgt. øvøv tro folk heller ville købe nyt eller måske er det pga krisen i DK pt.

Mvh Henriette

Anmeld

24. maj 2012

LRKH

Hej, har du fået solgt barnevognen endnu?  
Jeg kunne godt være meget interesseret i den, er det muligt at man kan komme og  kigge på den heri Weekenden ?

Mvh Line 

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

mor til 4 dejlige børn skriver:

Den har været på dba.guloggratis og facebook i ca 2 mdr nu og starte på 2500 kr så ned og ned i prisen.

nu kun 1600 kr syntes også det er underligt troede de var let og sælge det mærke men min basson og trille fix til mine to andre børn gik ti gang hurtiger de var dårlig på salgs siderne før de var solgt. øvøv tro folk heller ville købe nyt eller måske er det pga krisen i DK pt.

Mvh Henriette

Ja jeg ville jo også være interreseret hvis den bare stod på fyn ..

Anmeld

24. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Jamen jeg kan i morgen er dog lige til lægen kl 11 men ellers før eller efter også mellem 17 og 19,30 er vi til sommerfest så første efter hvis det er ellers kan jeg også i weekenden.

Til dig på fyn skal nok tænke på dig også hvis det er.

Men hvor henne på fyn manden ville måske nok kunne komme med den dog mod nogle kørelsespenge/benzinpenge hvis det endelig var f.eks i morgen skal han til jylland nemlig eller en dag i næste uge måske,

Mvh Henriette

Anmeld

25. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Ingen der er int den er ikke bleve solgt i dag desværre.

Mhv Henriette

Anmeld

25. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Har lige snakke i tlf med min søster hun kommer med liften en af dagen da hun lånte den i feb.men hun fik ikke brugt den så den er ubrugt + pusletake med også.

Hvis nogle skulle være int.

1800 med lift med  eller 1600 uden liften.

Anmeld

27. maj 2012

H+S Skjolgborg.

her er et link med alt det jeg har til salg kig endelig.

http://babygalleri.dk/myaccount/mar_alle_mine.aspx 

Mvh Henriette

Anmeld

27. maj 2012

Kongmulle

Man må kun oppe 1 gang pr uge...

Anmeld

27. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Kongmulle skriver:

Man må kun oppe 1 gang pr uge...

har ikke oppe den på nået tidspunkt endnu kun svar folk.+ sat et link ind af en tråd i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.