Jeg melder mig i denne gruppe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

..men forbliver stadig anonym lidt endnu

Mandag d. 26. marts tog jeg en test som negativ, selvom at jeg var rimelig sikker på, at jeg var gravid, da jeg havde det virkelig dårligt - på samme måde, som jeg havde det i min første graviditet.. Jeg tænke ikke mere over det, men jeg tog alligevel en test mere d. 4 april, som denne gang viste positiv  Manden og jeg er begge meget glade!! 
Jeg tør ikke, at glæde mig alt for meget endnu, da jeg fik en ufrivillig abort i september, så frygten for at det sker igen, ligger stadig i mig .. Jeg er maks 4 uger henne, tror jeg.. Jeg har endnu ikke haft snakket med lægen, da det jo lige var her i ferien, jeg fandt ud af det.. 

Jeg ser frem til, at vi kan følge hinandens graviditeter, og dele positive og negative oplevelser 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

december-babyen

Tillykke med det <3
Jeg testede selv positivt i forgårs og var ret chokeret da vores yngste søn kun er 3 og en halv mdr gammel :s
Det er simpelthen for vildt for efter hvad jeg kan se så kommer termin til at ligge nogenlunde på samme tid som med vores lille bebs dvs midten af december. Han er født den 19 december <3
Vi håber den lille spire bliver derinde men tager en dag af gangen

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

december-babyen skriver:

Tillykke med det <3
Jeg testede selv positivt i forgårs og var ret chokeret da vores yngste søn kun er 3 og en halv mdr gammel :s
Det er simpelthen for vildt for efter hvad jeg kan se så kommer termin til at ligge nogenlunde på samme tid som med vores lille bebs dvs midten af december. Han er født den 19 december <3
Vi håber den lille spire bliver derinde men tager en dag af gangen

Puha, så når den første jo lige at blive omkring 1 år Men selv tillykke.. Hvor er det dejligt glæder mig til, at vi kan følge hinanden, hvis alting går som det skal..

Jeg skal til læge på fredag, og hun kan forhåbentlig fortælle mig, hvor langt jeg er henne  Jeg er så spændt.. 

Anmeld

11. april 2012

december-babyen

Anonym skriver:

Puha, så når den første jo lige at blive omkring 1 år Men selv tillykke.. Hvor er det dejligt glæder mig til, at vi kan følge hinanden, hvis alting går som det skal..

Jeg skal til læge på fredag, og hun kan forhåbentlig fortælle mig, hvor langt jeg er henne  Jeg er så spændt.. 

Ja det bliver spændende
Jeg skal allerede til lægen idag da jeg bliver temmelig syg under mine graviditeter så skal have medicin og så skal vi se hvor langt jeg ca er henne.

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

december-babyen skriver:

Ja det bliver spændende
Jeg skal allerede til lægen idag da jeg bliver temmelig syg under mine graviditeter så skal have medicin og så skal vi se hvor langt jeg ca er henne.

Hvordan gik det ved lægen?

Anmeld

12. april 2012

december-babyen

Det gik rigtig fint, hun mener jeg er 4 og en halv uge henne og alt så fint ud. Er startet på medicin for kvalmen for tager ik nogen chancer nu jeg har den lille at tænke på
Er du spændt på imorgen? Hvordan har du det ellers?

Anmeld

12. april 2012

mny

Hejsa

Det hele er meget nyt for mig, da det er første gang jeg er gravid.

Har idag fået det bekræftet hos lægen, men kan næsten ikke tro det, da vi først gik igang en måned inde i det nye år, og nu er jeg gravid. Lægen mente jeg var ca 5 uger henne. 

Egentligt havde jeg også på fornemmelse jeg var gravid, havde mange symtomer, og testen blev positiv, det tog bare lidt længere tid end testen sagde.

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

december-babyen skriver:

Det gik rigtig fint, hun mener jeg er 4 og en halv uge henne og alt så fint ud. Er startet på medicin for kvalmen for tager ik nogen chancer nu jeg har den lille at tænke på
Er du spændt på imorgen? Hvordan har du det ellers?

Ej hvor godt, at alt er som det skal være! døjer du meget med kvalme?? 

Keg er rigtig spændt på i dag!! Håber virkelig, at lægen kan fortælle mig, hvor langt jeg er henne! Det var min mand der aftalte tiden for mig, og hun sagde til ham, at de ikke skulle lave en gyn undersøgelse, så hvordan de muligvis vil regne det ud, det ved jeg ikke

Jeg har det faktisk ok. Jeg har haft en smule kvalme og nedsat spiselyst det sidste dage, men det er til at holde ud

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

mny skriver:

Hejsa

Det hele er meget nyt for mig, da det er første gang jeg er gravid.

Har idag fået det bekræftet hos lægen, men kan næsten ikke tro det, da vi først gik igang en måned inde i det nye år, og nu er jeg gravid. Lægen mente jeg var ca 5 uger henne. 

Egentligt havde jeg også på fornemmelse jeg var gravid, havde mange symtomer, og testen blev positiv, det tog bare lidt længere tid end testen sagde.

Tillykke med den positive test!! Hvor er det dejligt  

Hvis du har spørgsmål eller bare gerne vil snakke, så skriver du bare det er dejligt at have nogen at følges med gennemgraviditeten

Anmeld

13. april 2012

mny

Tak 

Jeg har det vel lidt sådan at jeg er virkelig virkelig glad, men det er også lidt uvirkeligt endnu. Det føles nok rigtigt efter 1 undersøgelse. Man er jo bange for man abortere, så tør ikke glæde mig for meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.