Sko til 1 årig - hvilke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Smilendesussi

Hej.

Vi købte skofus sko til vores lille pige, for tre måneder siden. Og hun har nu gået i en måneds tid. Skoene er simpelthen så slidte og jeg synes, at selvom det kun var 300 kr., så er det dårligt at de ikke holder bedre. Hvilke sko og skomærker har I til jeres? 

Jeg vil gerne give lidt mere for sko, hvis de så også holder bedre... 

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

B&J

er det de skofus begynder sko i købte???

vi brugte også vores i 3 mdr og der kunne daniel gå virkelig godt så kæbte vi et par ekko meget lette sko til ham og han gik sååå godt i dem så vores de begynder sko ser næsten nye ud

Anmeld

9. april 2012

Smilendesussi

Ja, det var skofus begynder sko. Og de er så slidte. Skal seriøst ud og købe nye til hende.

Anmeld

10. april 2012

Alexander&Lærke

Tak for info, det er jo rart at vide til når vi skal ud og købe sko til lille pigen.

Til vores søn i sin tid havde han et par addidas begynder sko de så altså heller ikke for kønne ud til sidst, selvom det ikke var nogen han gik ret meget i, men de slæber jo lidt mere på fødderne så snuderne blev godt slidte.

Men til at begynde med var de fine og ikke de dyreste, senere havde han også et par efterårs støvler fra skofus de var ikke helt så slidte men der gik han også bedre... Ellers har han haft fra ecco og kondisko fra puma, nike, og adidas.

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

jeg købte begyndersko fra Bisgaard, og jeg har lige givet dem væk for ikke så lang tid siden til en mor der ikke havde så meget men manglede sko til sin dreng..

Da jeg gav dem videre kunne man næsten ikke se de var brugte.. de havde da brugsspor på snuden, men slet ikke ret meget..

siden har jeg haft bundgaard støvler, og sko fra nike og adidas efter han er blevet større..

Anmeld

10. april 2012

Silas&Mille

Silas har et par Ecco sko.

han kan ikke gå selv endnu, men elsker når vi holder ham i hænderne, så går han rundt så længe hans små ben kan holde til det

Han kravler med det på, også udenfor og det kan faktisk ikke rigtig ses at de er brugt.

Så kan klart anbefale Ecco. Dem vi har gav jeg 300kr for på tilbud, normal prisen var 500kr.

Anmeld

10. april 2012

FruHolm <3

Smilendesussi skriver:

Hej.

Vi købte skofus sko til vores lille pige, for tre måneder siden. Og hun har nu gået i en måneds tid. Skoene er simpelthen så slidte og jeg synes, at selvom det kun var 300 kr., så er det dårligt at de ikke holder bedre. Hvilke sko og skomærker har I til jeres? 

Jeg vil gerne give lidt mere for sko, hvis de så også holder bedre... 

Tak for hjælpen

Min dreng har et par Adidas sko som han fik for 3 måneder siden , de er ikk slidt endnu, tror han når at vokse ud af dem inden, som de står nu kan man se de er brugt men det er jo meget normalt det skal siges at han bruger dem stortset hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.